راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آسان خرید، محصول مشترک ایران کیش و بانک تجارت

پیمان طبری، معاون فناوری اطلاعات شرکت کارت اعتباری ایران کیش به‌تازگی گفتگویی با وب‌سایت سرمد نیوز داشته است که در آن راجع به دو موضوع «آسان خرید» و «اپلیکیشن پات» صحبت کرده است که متن کامل این گزارش را می‌توانید ازاینجا ببینید و بخش مهمی از صحبت‌های طبری درباره محصول «آسان خرید» را نیز می‌توانید در همین مطلب در راه پرداخت ببینید.

به گفته طبری آسان خرید یک محصول استراتژیک مشترک بین شرکت کارت اعتباری ایران کیش و بانک تجارت است و محصولی است که بانک تجارت آن را به صورت انحصاری در شبکه بانکی راه‌اندازی کرده است.

طبری دربارهٔ آسان خرید گفت: «اگر با کمک بانک تجارت و استفاده از توان شعب آن در سراسر کشور بتوانیم بازاریابی کنیم می‌توان از آسان خرید به‌عنوان بهترین سیستم اعتباری در بازار ایران نام برد که در راستای حمایت از کالاهای ایرانی قدم برمی‌دارد.»

معاون فناوری اطلاعات شرکت کارت اعتباری ایران کیش درباره سقف خرید در طرح آسان خرید گفت: «سقف خرید به اعتبار دارنده کارت بستگی دارد و این اعتبار به دو شکل به وجود می‌آید. یا مشتری با یک شخصیت حقوقی اقدام به دریافت کارت آسان خرید می‌کند که در این صورت حتماً دارنده کارت کارمند یک سازمان و یا یک مجموعه است و در این صورت کارمند مطبوعه شما با توجه به میزان حقوق تعیین‌کننده سقف اعتبار شماست. یا دارنده کارت به‌عنوان یک شخصیت حقیقی با میزان سپرده‌ای که نزد بانک می‌گذارد اعتبار به او تخصیص داده می‌شود. ولی در حال حاضر سقف اعتبار برای افراد در این پروژه ۲۰ میلیون تومان است. اقساط آن‌هم از ۲ تا ۱۲ ماه است و نرخ کارمزد هم بین دارنده کارت و پذیرنده به‌صورت توافقی است.»

او ادامه داد: «یکی از دلایل حضور شرکت کارت اعتباری ایران کیش در این پروژه توسعه این محصول و خدمت است تا بتواند آسان خرید را به تمام دستگاه‌های کارت‌خوان در کشور تسری دهد.»

طبری در بخش آخر صحبت‌هایش دربارهٔ آسان خرید گفت: «در راستای توسعه آسان خرید و حمایت از استارت‌آپ‌های فین‌تک به همراه بانک تجارت قرار است رویدادی برگزار شود تا آسان خرید به حوزه فین‌تک هم ورود پیدا کند.»

1 دیدگاه
  1. محمدرضا سرورزاده می‌گوید

    سلام من به بانک تجارت مراجعه کردم میگه اولا این طرح شکست خوردس دوم اینکه هم خودم و هم مشتریان رو فرستادم هیج کس هیچ اطلاعاتی نداره

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.