راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مصاحبه‌ای با میشل مور، رئیس بخش دیجیتال Bank of America

رابرت بارتا؛ American Banker، ترجمه افسانه آتش‌افروز / میشل مور (Michelle Moore) رئیس بخش دیجیتال بانک آمریکا (Bank of America) است. سایت آمریکن بنکر (American Banker) در مصاحبه‌ای که با او داشته، مور را به‌عنوان بانکدار دیجیتال سال معرفی می‌کند. در مصاحبه صمیمی و خودمانی که رابرت بارتا با میشل مور انجام داده است، از برنامه‌ها و اهداف کاری مور گرفته تا شرکت در مسابقات ماراتن نیز صحبت می‌شود.

اپلیکیشن‌های موردعلاقه شما کدام‌ها هستند؟

اگر اپلیکیشن‌های خودمان را کنار بگذارم بیشتر از اپلیکیشن آب‌وهوا (weather app) استفاده می‌کنم. من شطرنج (chess) و کندی‌کراش (candy crash) بازی می‌کنم. فیت‌بیت (FitBit) را دوست دارم و از اپلیکیشن‌های فیس‌بوک و نوردستورم (Nordstorm) استفاده می‌کنم.

 

از اوبر (Uber) استفاده نمی‌کنید؟

من در شارلوت زندگی می‌کنم. در شارلوت به اوبر نیازی ندارم. من برای اطلاع از وضع ترافیک از ویز (waze) استفاده می‌کنم.

 

اخبار را از کجا می‌خوانید؟

من هرروز صبح theSkimm را می‌خوانم. برایم جالب است. کلمات را هوشمندانه انتخاب می‌کنند. من برای خواندن اخبار یک الگوی مشخص دارم. theSkimm را از ماشین تا محل کار می‌خوانم. وقتی پشت میزم می‌نشینم آمریکن بنکر و BAI Strategies می‌خوانم. شب‌ها هم فاکس‌نیوز می‌بینم.

 

آخرین کتابی که خوانده‌اید چه بود؟

من با فرزندانم زیاد کتاب می‌خوانم. آخرین کتابی که خواندم «Grit» نوشته آنجلا داک‌ورٍث است.

 

فرزندانتان چندساله هستند؟

اریک هشت ساله و جیک هفت ساله است.آن‌ها 14 ماه اختلاف سنی دارند و هم قدوقواره هم هستند.

 

اسم پسرتان اریک است و اسم دستیار دیجیتالی‌تان اریکا؟

نام همسرم هم اریک است. رئیسم می‌گوید «اسم همسرتان اریک است و اسم دستیار دیجیتالی‌تان اریکا؟» بگذارید خیلی روشن و واضح بگویم که این اسم را از پنج حرف آخر Bank of America برداشته‌ام.

شما خارج از ساعت کاری چه‌کارهایی انجام می‌دهید؟

من یک مادر هستم، تمام کارهای من بر محور بچه‌هاست. آن‌ها سه شب در هفته تمرین بیس‌بال و دو شب در هفته تمرین تکواندو دارند.هم‌چنین تکالیفشان را باید انجام دهند.

کاری که برای دل خودم انجام می‌دهم، دو ماراتن است. امروز صبح چهار مایل دویده‌ام. من سال‌های 2001 و 2002 دویدم و چند سال استراحت کردم. در سال 2013 در ماراتن شیکاگو شرکت کردم.در مایل هفدهم پایم شکست. احساس ضربه ناگهانی بدی داشتم ولی جدی نگرفتمش تا اینکه در مایل بیستم دردم بسیار شدید شد اما من نمی‌خواستم تسلیم شوم چون با خودم فکر می‌کردم اگر چیز مهمی نباشد چه؟ من اگر تسلیم شوم هرگز خودم را نمی‌بخشم. بقیه راه را دویدم و یا راه رفتم. بااین‌حال در کمتر از 5 ساعت به انتهای مسیر رسیدم.

هشت هفته با عصا راه می‌رفتم اما باز شروع کردم. سال 2014 و 2015 دوباره در ماراتن شرکت کردم. سال 2016 را مجدد استراحت کردم البته این سال چهلمین سال برگزاری مسابقات است و پیش خودم فکر کردم اگر در این مسابقات شرکت نکنم اتفاق خاصی نیفتد. این ششمین ماراتن من است.

 

شما اصول کاری خاصی در کارتان دارید؟

بله، من می‌خواهم مطمئن شوم کاری که امروز انجام می‌دهیم از کاری که دیروز انجام دادیم بهتر باشد.

 

چگونه خود را به این اصل متعهد کرده‌اید؟

وقتی به خانه می‌روم و به این موضوع فکر می‌کنم. آیا امروز مدیر خوبی بوده‌ام؟ آیا ارتباطاتم خوب بود؟ خودتان می‌توانید بفهمید چه زمانی کارتان را درست انجام نمی‌دهید.

من از آن دسته افرادی هستم که اهداف یک‌ساله‌ام را می‌نویسم و در آخر سال معمولاً همه را انجام داده‌ام. من پیشرفت را دوست دارم و تمرکز و اشتیاق بسیاری هم در این راه دارم. فکر می‌کنم به همین دلیل ورزش انفرادی را دوست دارم. ماراتن من را در برابر خودم قرار می‌دهد. من گلف هم بازی می‌کنم. دوستانم گلف را برای سرگرمی بازی می‌کنند اما من بازی می‌کنم تا برنده شوم.

 

اهداف شخصی یا حرفه‌ای شما در سال 2017 چیست؟

ازنظرکسب‌وکاری، باید بگویم که ما می‌خواهیم حداقل 25 میلیون کاربر موبایلی داشته باشیم و می‌خواهیم از هر سه چک یکی تبدیل به سپرده شود. در حال حاضر این اتفاق تنها برای یک‌پنجم چک‌ها می‌افتد. ما قبلاً به اهداف مربوط به جلب رضایت مشتریان خود رسیده‌ایم. ما می‌خواهیم فروش دیجیتالی خود را به 25 درصد برسانیم و در یک هفته 45000 قرار روی موبایل ثبت شود.

از بعد شخصی هم برنامه امسالم، شرکت در ماراتن اما همراه فرزندانم است. آن‌ها هرگز با من نبوده‌اند. وقتی بیرون می‌دوم تصور می‌کنم آن‌ها در خط پایان هستند و این مسئله که آن‌ها روزی آنجا خواهند بود من را به گریه می‌اندازد. می‌خواهم مطمئن باشم که اوقات بیشتری را با آن‌هامی‌گذرانم. امشب تنها بازی بیس‌بال آن‌هاست که نتوانسته‌ام به تماشایش بروم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.