راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

راه‌اندازی سیستم آنلاین دریافت فطریه بانک صادرات

در آستانه فرارسیدن عید سعید فطر هم‌وطنان می‌توانند وجوه فطریه و کفاره خود را اینترنتی و از طریق وب‌سایت بانک صادرات ایران پرداخت کنند.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، در راستای تسهیل در پرداخت فطریه و انجام مطمئن و مطلوب این فریضه الهی، بانک صادرات ایران طی هماهنگی با کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و بنیاد خیریه کهریزک، امکان واریز وجوه فطریه و کفاره خانوارهای روزه‌دار را فراهم کرده است.

هم‌وطنان جهت واریز وجوه فطریه و کفاره خود می‌توانند به وب‌سایت بانک صادرات ایران به نشانی www.bsi.ir مراجعه و با ورود به سامانه دریافت فطریه و تکمیل مراحل تعریف‌شده در نرم‌افزار مزبور اقدام کنند.

لازم به یادآوری است، هم‌وطنان ساکن خارج از کشور نیز بدون محدودیت زمانی و مکانی می‌توانند از طریق وب‌سایت بانک صادرات وجوه فطریه خود را به‌حساب مؤسسات خیریه داخل کشور و افراد نیازمند واریز کنند.

سامانه یادشده که فطر آنلاین نام دارد و جهت دریافت وجوهات شرعی هم‌وطنان گرامی طراحی‌شده، نرم‌افزاری تحت سیستم‌عامل اندروید است و روزه‌دارانی که از مبلغ فطریه خود آگاهی دارند، می‌توانند از طریق این سامانه مبلغ مشخص را وارد و پرداخت کنند. همچنین این سامانه قابلیت محاسبه فطریه بر اساس قوت غالب (نان یا برنج) و برحسب تعداد نفرات اعضای خانوار را دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.