راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تلفن‌های J7 Pro و J7 Max سامسونگ در هند مجهز به سامسونگ‌پی خواهند شد

سامسونگ‌پی، از غول‌های کیف پول موبایلی است که در تلاش است تا دسترسی‌اش به کشور هند را توسعه دهد. در حال حاضر هم کیف پول موبایلی سامسونگ در دستگاه‌های گلکسی قابل دسترس است. اما این شرکت اعلام کرده که قصد دارد تا تابستان امسال، سامسونگ‌پی را وارد بازار گوشی‌های J7 Max و J7 Pro کند.

سری گوشی‌های Pro، از بیستم ماه ژوئن، مجهز به سرویس سامسونگ‌پی هستند، درحالی‌که سری گوشی‌های Max در اوایل ماه جولای، سرویس سامسونگ‌پی مینی، ورژن پایین‌تر سامسونگ‌پی که قابلیت بزن و پرداخت کن را ندارد، را ارائه می‌دهد.

این کار، اقدام جدی شرکت سامسونگ برای ورود به بازار پرداخت کشور هند است. حذف اسکناس‌های درشت از بازار هند، نقطه پرتابی برای اوج‌گیری پرداخت‌های دیجیتال شد. در ماه نوامبر، این کشور اسکناس‌های 500 و هزار روپیه را از بازار حذف کرد که با این کار درواقع 86درصد از پول کشور حذف شد.

درست از همان زمان بود که هندی‌ها به‌طور جدی‌تری وارد دنیای پرداخت‌های دیجیتال شدند و بخش پرداخت‌های دیجیتال کشور از یک فرایند ماهانه 15 میلیون دلاری، به یک فرایند 359 میلیون دلاری در ماه رسید و Paytm که بزرگ‌ترین کیف پول موبایلی هند به حساب می‌آید، روزبه‌روز بر تعداد کاربرانش اضافه شد.

سامسونگ هم می‌خواهد تا سهمی از این بازار را به دست آورد و در هند رشد بیشتری داشته باشد. به همین دلیل هم یک گام فراتر رفته و می‌خواهد تا تلفن‌های سری J را هم به سرویس سامسونگ‌پی خود مجهز کند؛ چراکه این تلفن‌های همراه بیشترین فروش را در هند داشته و با این کار می‌خواهد از دیگر رقبایش مانند گوگل برتری پیاد کند و به‌عنوان بازیگر اصلی شناخته شود.

منبع: Business Insider

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.