راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پنج شرکت برتر که با آغوش باز پذیرای بیت‌کوین شدند

افشین مستوفی‌زاده؛ Payment 24 / طبق بررسی‌های بیت‌کوین در ۸ سال اخیر و همین‌طور افزایش قیمت روزبه‌روزی که در بازار پیدا می‌کند، شرکت‌های زیادی به استفاده از واحد پول بیت‌کوین روی آورده‌اند و به این ترتیب از مزیت‌هایی که این ارز رمزنگاری‌شده می‌تواند برایشان داشته باشد نهایت استفاده را می‌کنند.

از طرفی هم شرکت‌های نام‌آشنا و بزرگی هم هستند که هنوز جایی برای بیت‌کوین در کسب‌وکارشان پیدا نکرده‌اند و شاید درمقایسه با کسب‌وکارهایی که با آغوش باز پذیرای بیت‌کوین شدند، کلاه بزرگی سرشان برود. در این خبر می‌خواهیم ۵ شرکت برتری که در خرید از آن می‌توانید از بیت‌کوین استفاده کنید را معرفی کنیم.

ببینید: چهار شرکتی که پذیرش بیت‌کوین می‌تواند کسب‌وکارشان را رونق اساسی ببخشد

 

معرفی ۵ شرکت برتر پذیرنده بیت‌کوین

شرکت دل (DELL)

شرکت دل یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خصوصی در زمینه کامپیوتر در آمریکا، واحد بیت‌کوین را در سال ۲۰۱۴ پذیرفت. پرداخت بیت‌کوین Dell در هماهنگی با سیستم Coinbase در صفحه پرداخت آن گنجانده شده است.

در هنگام خرید کافی است محصولات موردنظر خود را انتخاب کرده و در صفحه پرداخت شیوه پرداخت با بیت‌کوین را انتخاب کنید. بعد از واردکردن سایر مشخصات، به وب‌سایت Coinbase منتقل می‌شوید که پس از تأیید پرداخت، خرید شما با موفقیت ثبت می‌شود.

شرکت چیپ ایر (CheapAir)

چیپ ایر یک شرکت آمریکایی است که در سال ۲۰۰۵ تأسیس شده و امکان خرید بلیت هواپیما و رزرو هتل را برای مشتریان خود فراهم کرده است. این شرکت از سال ۲۰۱۳ سیستم پرداخت بیت‌کوین را پذیرفته و در حال حاضر نیز استفاده می‌کند.

همانند شرکت Dell، پرداخت با بیت‌کوین مستقیماً در صفحه پرداخت آن گنجانده شده و برای تأیید پرداخت به سایت Coinbase منتقل می‌شود.

شرکت آور استاک (OVERSTOCK)

OVERSTOCK یک شرکت آمریکایی بسیار بزرگ است که در سال ۱۹۹۹ تأسیس شده و انواع مختلفی از تجهیزات از وسایل خانه تا تجهیزات کامپیوتری را به فروش می‌رساند.

سیستم پرداخت این شرکت نیز همانند دو شرکت قبلی است که در هماهنگی با Coinbase کار می‌کند. زمانی که در سال ۲۰۱۴ این شرکت پرداخت با بیت‌کوین را پذیرفت، بزرگ‌ترین شرکتی بود که تا آن زمان این سیستم پرداخت را پذیرفته است.

شرکت استیم (STEAM)

این شرکت به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت ارائه‌کننده بازی‌های کامپیوتری در سال ۲۰۰۳ تأسیس شده و به بیش از ۸۹ میلیون کاربر، خدمات ارائه می‌دهد. گفته می‌شود حدود ۷۵ درصد کل بازار جهانی بازی‌های کامپیوتری را در اختیار دارد.

در سال ۲۰۱۶ در همکاری با بیت پی، پرداخت از طریق بیت‌کوین را وارد سیستم پرداخت خود کرده است. همانند سایر شرکت‌ها، در این سیستم هم بیت‌کوین در صفحه پرداخت محصول قابل انتخاب بوده و سایر مراحل مشابه است.

یکی از دلایلی که این شرکت به‌جای همکاری با Coinbase، بیت پی را انتخاب کرده، گسترش BitPay در کل بازار جهانی و سیاست‌های بیت پی در قبال مشتریان خود از کل جهان است. Coinbase بیشتر بر مشتریان داخلی خود تمرکز دارد، درحالی‌که بیت‌پی با اندیشه جهانی پیش می‌رود.

شرکت ای‌گیفتر (eGIFTER)

eGIFTER یکی از شرکت ارائه‌دهنده کارت هدیه است که می‌توانید برای خود، دوستان و یا خانواده خود بر بستر اینترنت خریداری کنید.

باوجوداینکه این شرکت در سال ۲۰۱۳ تأسیس شده و نوپاترین شرکت در این فهرست است ولی به دلیل گستره زیاد خدمات آن و امکان پرداخت با بیت‌کوین در سیستم پرداخت این شرکت، باعث شده است در این رده‌بندی قرار بگیرد.

شما از طریق eGIFTER می‌توانید کارت هدیه سایت‌هایی مانند Amazon, Target, eBay, Adidas, Dominos را با پرداخت بیت‌کوین تهیه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.