راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

راه‌اندازی سامانه افتتاح حساب تسهیلاتی سایت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران باهدف گسترش خدمات بانکداری الکترونیک، جلب رضایت مشتریان و آسان‌سازی در ارائه خدمات بانکداری نوین، امکان افتتاح حساب و تشکیل پرونده تسهیلاتی از طریق سایت بانک را راه‌اندازی کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به طراحی و راه‌اندازی سامانه تسهیلات آنلاین مبادرت نموده است.

با افتتاح این سامانه تمامی دارندگان حساب نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران که متقاضی دریافت تسهیلات می‌باشند، می‌توانند با مراجعه به سایت بانک و انتخاب سامانه تسهیلات آنلاین نسبت به تکمیل سیستمی مشخصات خود و ضامنین و همچنین بارگذاری مستندات موردنیاز اقدام و درخواست خود را به‌صورت اینترنتی جهت بررسی به شعبه مربوطه ارسال نمایند.

پس از انجام بررسی از سوی شعبه و با دریافت پیامک از طرف بانک، وام‌گیرنده به همراه ضامنین پس از هماهنگی‌های قبلی جهت تطبیق مدارک هویتی و امضاء مدارک و مستندات پرونده فیزیکی تسهیلات به شعبه مربوطه مراجعه می‌کنند.

پیش‌ازاین نیز بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، سرویس امکان افتتاح انواع حساب‌های قرض‌الحسنه و جاری باقابلیت پیگیری وضعیت سپرده سفارش شده به مشتری را در پورتال رسمی خود به آدرس www.qmb.ir ارائه نموده است.

سامانه افتتاح حساب آنلاین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران این توانایی را برای مشتریان ایجاد می‌کند تا بدون نیاز به مراجعه به شعب بانک، کارت الکترونیکی شتابی خود را دریافت نمایند.

متقاضیان برای بهره‌مندی از خدمات سامانه افتتاح حساب آنلاین می‌توانند مبلغ موردنیاز برای افتتاح حساب اینترنتی را با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب و از طریق درگاه پرداخت سامانه یا شبای سپرده افتتاح‌شده پرداخت کنند.

ارائه سرویس به کلیه ایرانی‌های داخل کشور فارغ از اینکه مشتری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران هستند یا خیر از مزیت‌های منحصربه‌فرد این سیستم نسبت به سایر خدمات ارائه‌شده در این حوزه است.

در این سرویس مشتری می‌تواند حتی بدون یک‌بار مراجعه به شعبه نسبت به افتتاح سپرده اقدام و به‌حساب افتتاح‌شده واریز وجه کرده و کارت شتابی خود را در منزل تحویل گیرد.

کلیه مراحل در این سامانه به‌صورت کاملاً سیستمی انجام می‌شود و مشتری با استفاده از کد رهگیری می‌تواند نسبت به پیگیری وضعیت افتتاح سپرده خود اقدام کند.

سامانه افتتاح حساب آنلاین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مانند سرویس‌های افتتاح حساب در دیگر بانک‌ها نیست که فقط شامل ثبت درخواست افتتاح حساب است، بلکه در این سرویس مشتریان می‌توانند به‌سادگی و بدون مراجعه به شعب این بانک، حساب موردنظر خود را افتتاح کرده و بلافاصله پس از افتتاح، استفاده از حساب امکان‌پذیر است.

این سپرده کلیه امکانات حساب‌های قرض‌الحسنه بانکی از قبیل ارائه کارت شتابی، خدمات اینترنت بانک، موبایل بانک، sms بانک و … را شامل می‌شود.

ارتقای امنیت، سرعت، سادگی، هزینه کم، وسیع‌تر شدن گستره انتخاب، دسترسی ۲۴ ساعته و بهبود مدیریت نقدینگی و … ازجمله مزایای این دو سامانه برای مشتریان به شمار می‌آید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.