راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امکان انجام تراکنش‌های بانکی از طریق دستیار صوتی سامسونگ

شرکت سامسونگ با سه بانک بزرگ کره جنوبی، شینهان (Shinhan)، ووری (Woori) و KEB Hana برای ورود دستیار صوتی بیکسبی (Bixby) به اپلیکیشن‌های بانکداری همراه همکاری می‌کند.

حالا دیگر مردم کره جنوبی می‌توانند برای انجام کارهای بانکی‌شان از دستیار صوتی خود کمک بگیرند.

دستیار صوتی بیکسبی که در گوشی‌های گلکسی S8 سامسونگ وجود دارد، این قابلیت را دارد تراکنش‌های مالی را به وسیله دستورهای صوتی و از طریق اپلیکیشن‌های سامسونگ‌پی و سامسونگ پس (Samsung Pass) انجام دهد، همچنین کاربرانی که حساب بانک ووری را هم دارند می‌توانند با دستیار صوتی بیکسبی تبادلات ارزی نیز انجام دهند.

کاربران می‌توانند تعیین هویت خودشان را با استفاده از اثر انگشت و یا اسکن عنبیه چشم در گوشی‌های گلکسی S8 انجام دهند و داده‌های بیومتریک کاربر روی دستگاه به‌صورت رمزنگاری‌شده ذخیره می‌شود.

تمام کاری که آن‌ها باید برای استفاده از چنین سرویسی انجام دهند این است که پس از عضویت در آن، هوش مصنوعی به‌کار گرفته شده روی سیستم را تنها با گفتن نام آن یا فشار دادن و نگه داشتن دکمه‌ی فیزیکی تعبیه‌شده در بخش کناری فعال کنند و دستوری همانند اینکه «لطفاً پول را از حساب X به حساب Y واریز کن» به دستگاه ارسال کنند.

قابلیت جدید بیکسبی در حال حاضر با سامسونگ‌پی یکپارچه شده و قابل استفاده است؛ این در حالی است که سامسونگ‌پی امنیت داده‌های حساس کاربران را تضمین می‌کند و هیچ‌کس نمی‌تواند به اعتبار بانکی شما و اطلاعاتی از این دست، دسترسی غیرقانونی پیدا کند.

منبع: Mashable و کانال تلگرامی سرمد نیوز

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.