راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آموزش‌های مجازی کارکنان کوثر در بستر موبایل فراهم شد

آموزش‌های مجازی در مؤسسه اعتباری کوثر از سال 93 با طراحی فضاهای آموزشی برای ارائه محتوا به‌صورت همزمان و آنلاین آغاز و کابین‌های مجازی با قابلیت عایق ساختن صدا در مرکز آموزش مؤسسه طراحی و تولید شد.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه اعتباری کوثر، مدیریت آموزش معاونت توسعه و مدیریت سرمایه‌های انسانی کوثر با استفاده از کلاس‌های مجازی آنلاین بیش از 34 هزار  ساعت آموزش برگزار کرده است.

با برنامه‌ریزی مدون صورت گرفته طی سال‌های 93 الی 95 نیز مجموعاً 31 هزار و 268 نفر ساعت کلاس‌های مجازی برگزار شد که بیش از 35 درصد نفر ساعت دوره‌ها را شامل می‌شد. از مهم‌ترین عناوین آموزشی برگزارشده در این سال‌ها می‌توان به دوره‌های کلیات صندوق‌های سرمایه‌گذاری، حسابداری بانکی، جمع داری اموال، بیمه عمر، اخلاق و احکام، بانکداری اسلامی، بانکداری 1، لیزینگ، حقوق و قراردادهای ثبتی، نحوه کار با نرم‌افزارهای مالی و تهیه صورت‌های مالی و شناخت طرح‌های تسهیلاتی اشاره کرد که این روند با شتاب و دقت درحال‌توسعه است.

در سال 96 نیز تاکنون 5 هزار و 304 نفر ساعت دوره آموزشی برای یک هزار و 390 نفر از کارکنان در سطح کشور برگزار گردیده است که 76 درصد دوره‌های سال را تاکنون شامل می‌شود. از مهم‌ترین عناوین برگزارشده مجازی در سال جاری می‌توان به بانکداری اسلامی، اخلاق و احکام، دستورالعمل‌های مؤسسه و دستورالعمل‌های ساتنا و پایا اشاره کرد.

نسخه موبایل این نرم‌افزار نیز در سومین هم‌اندیشی معاونین و مدیران سرمایه‌های انسانی رونمایی و برای اولین بار توسط مؤسسه اعتباری کوثر به بهره‌برداری رسید و در حال حاضر تمامی کلاس‌های مجازی از طریق تلفن‌های هوشمند نیز قابلیت دسترسی دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.