راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت Oki قصد دارد دستگاه خودپرداز بیت‌کوین در ژاپن راه‌اندازی کند

شرکت Oki که تولیدکننده دستگاه‌های خودپرداز ژاپنی است می‌خواهد دستگاه‌های خودپرداز بیت‌کوین یا BTM راه‌اندازی کند تا کاربران بتوانند هنگام خرید و فروش ارزهای دیجیتالی، بالاترین بهره‌مندی را از نقدینگی و رفاه و آسایش داشته باشند.

پس از قانون‌گذاری‌هایی که در ژاپن به‌منظور به رسمیت شناختن ارزهای رمزنگاری‌شده و همینطور معافیت از مالیات درخصوص این ارزها انجام شد، این کشور پیشرفت‌های زیادی در حوزه استفاده از بیت‌کوین داشته است و حجم مبادلات بیت‌کوینی انجام‌شده در ژاپن بیشتر از هرجای دیگری افزایش داشته است.

برای مثال اخیرا شرکت هواپیمایی Peach اعلام کرده است که تا پایان سال 2017 پرداخت با بیت‌کوین را هم برای خرید و رزرو بلیت امکان‌پذیر سازد. (+)

همین چند روز پیش هم شرکت سازنده دستگاه‌های خودپرداز Oki در ژاپن اعلام کرد که قصد تولید دستگاه‌های خودپرداز بیت‌کوینی را دارد.

ATM-Recycler G8 که تا آخر همین ماه وارد کشور چین می‌شود، به کاربران بیت‌کوین این امکان را می‌دهد تا از هر کیف‌ پول بیت‌کوینی بتوانند به این دستگاه‌ها پول بفرستند و در کمترین زمان و با پایین‌ترین هزینه، از دستگاه پول دریافت کنند.

اگر این اقدام در چین با موفقیت انجام شود، تیم Oki قصد دارد تا این دستگاه‌ها را در سطح بین‌الملل هم ارائه دهد و باتوجه به سطح تقاضاها از سمت مؤسسات مالی برای بیت‌کوین، این شرکت به احتمال بسیار زیاد دستگاه‌های خودپرداز پذیرنده بیت‌کوین را در ژاپن هم راه‌اندازی کند.

باتوجه به اینکه استفاده از بیت‌کوین در ژاپن روزبه‌روز در حال افزایش است، سازندگان دستگاه‌های خودپرداز به‌دنبال ایجاد اکوسیستم‌های مناسب‌تر برای کاربران این ارزهای دیجیتالی هستند.

منبع: BTCManager

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.