راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک فقط دیجیتالی Yapi Kredi قابلیت‌های جدیدی را به اپلیکیشن موبایلی خود اضافه می‌کند

یاپی کردی (Yapi Kredi)، بانک فقط دیجیتالی ترکی است که قابلیت‌های تعیین هویت با اسکن چشمی، MobiNakit (پول موبایلی) و دسترسی مستقیم به کال سنتر را از طریق اپلیکیشن موبایلی خود به مشتریانش ارائه می‌دهد.

MobilNakit به کاربر امکان برداشت از دستگاه‌های خودپرداز غیرتماسی را می‌دهد. این قابلیت‌های جدید امکان انجام تراکنش‌های بانکی بدون شعبه و بدون نیاز به رمز را برای مشتری فراهم می‌کند.

همچنین مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی در اختیار کاربران Yapi Kredi قرار می‌گیرد:

  • تصویری از «شلوغی شعبه» و امکان تنظیم قرارها؛ به مشتریان این امکان را فراهم می‌کند تا قرار ملاقاتی با یک بانکدار، در زمان و شعبه انتخابی خودشان تنظیم کنند.
  • صفحه کلید بانکی؛ امکان ارسال سریع پول نقد از طریق اپلیکیشن پیام‌رسان تلفن همراه هوشمند را فراهم می‌کند.
  • دکمه «وحشت نکنید»؛ به کمک این قابلیت مشتریانی که کارت خود را گم کرده‌اند می‌توانند موقتا حساب خود را ببندند و از همین طریق درخواست جایگزینی برای کارت گم‌شده خود کنند.

شرکت NCR Corp دستگاه‌های خودپرداز موبایلی غیرتماسی خود را به‌صورت پایلوت در بانک Yapi Kredi راه‌اندازی می‌کند.

مشتریان می‌توانند از این دستگاه‌های خودپرداز با نام MobiMatik، بدون نیاز به هیچ‌گونه کارتی و تنها با تلفن‌های همراه خود استفاده کنند.

قرار است که دستگاه خودپرداز MobiMatik در دفاتر، کافی‌شاپ‌ها، فست‌فودها و دیگر جاهایی که دسترسی به دستگاه خودپرداز ندارند و نیاز به دسترسی سریع به پول نقد دارند، مستقر شود.

منبع: Mobile payment Today

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.