راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بازدید ستاری از یکی از استارت‌آپ‌های زیرمجموعه حصین

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور دکتر سورنا ستاری به همراه مهندس صفاری‌نیا رئیس پارک علم و فناوری پردیس، روز شنبه 23 اردیبهشت‌ماه از استارت‌آپ ترابرنت بازدید و با صاحبان این کسب‌وکار در ساختمان پردیس حصین قشم گفتگو کرد.

سه شرکت دانش‌بنیان نارین، حصین و سامیکس سرمایه‌گذار ترابرنت هستند که با پشتوانه دانش فنی و تکنولوژی خود تصمیم دارند تا حمل‌ونقل سنتی ایران را متحول کنند تا یک برند برتر در سطح منطقه خاورمیانه ایجاد و بازارهای جدیدی را برای ارائه‌دهندگان خدمات حمل‌ونقل ازجمله رانندگان و شرکت‌های حمل‌ونقل ایرانی ایجاد کنند.

دکتر ستاری در این نشست به اهمیت حل مسئله بارنامه کاغذی که به‌صورت سنتی تبدیل به یک باید برای حمل‌ونقل کشور شده و خود مسبب مسائل و مشکلات عدیده‌ای برای فعالان این حوزه شده اشاره کرد و همچنین بیان کرد که بهتر است بارنامه الکترونیکی جایگزین بارنامه کاغذی شود و وجاهت و نحوه استفاده بارنامه الکترونیکی برای دستگاه‌های قانونی دیگر کشور ازجمله پلیس راهور و دستگاه‌های قضایی توضیح داده شود. که در صورت حل این مسئله امکان رشد و توسعه صنعت حمل‌ونقل و این‌گونه پروژه‌های فناورانه مهیا و شاهد توسعه بازار به سطح منطقه و جهان خواهیم بود.

ترابرنت (taraabar.net) فرایندی برای ساده‌سازی جابه‌جایی و حمل بار و کالا فراهم کرده است و با ایجاد جامعه‌ای از ارائه‌دهندگان حمل‌ونقل قابل‌اعتماد، خدمات باکیفیت جابه‌جایی باقیمت‌های مقرون‌به‌صرفه را ارائه می‌دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.