راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تعیین تکلیف مشمولان سهام عدالت که شماره شبای اشتباه داده‌اند

شماره شبای بانکی مشمولان سهام عدالتی که از سوی بانک‌ها به تأیید نرسیده باشد، به شماره‌های تلفن همراه معرفی شده از سوی مشمولان ارسال می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان خصوصی‌سازی، بیشتر شماره‌های شبا بانکی تأیید نشده مربوط به مشمولینی است که به جای ثبت شماره شبای حساب خود در سامانه سهام عدالت، شماره شبا شخص دیگری را وارد کرده‌اند.

از ین رو در مصادیق فراوانی مشاهده شده که والدین یا شخص دیگری از طرف مشمول، به جای درج شبا بانکی شخص سهامدار مشمول، شبا بانکی متعلق به خود را در سامانه وارد کرده‌اند که منجر به تأیید نشدن شبای بانکی در سامانه شده است.

همچنین بنا بر اعلام سازمان خصوصی‌سازی از دیگر دلایل تأیید نشدن شماره شبای بانکی، مسدود یا راکد بودن حساب بانکی مشمولان بوده است.

مشمولانی که پیامک تأیید نشدن شبای بانکی را دریافت کرده‌اند باید یک شماره شبا بانکی معتبر به نام خودشان را در سامانه به نشانی www.samanese.ir ثبت کنند. درصورتی‌که دارندگان سهام عدالت دارای یک حساب بانکی نزد یکی از بانک‌های کشور باشند، برای دریافت شماره شبا بانکی حساب خود نیازی به افتتاح حساب جدید نخواهند داشت.

9 دیدگاه
  1. محمد نجفی دهنوی می‌گوید

    با سلام اینجانب محمد نجفی دهنوی کد ملی 251155…شماره حساب شبای بنده اشتباه وارد سامانه شده است

  2. محمد نجفی دهنوی می‌گوید

    با سلام اینجانب محمد نجفی دهنوی کد ملی 251155….…شماره حساب شبای بنده اشتباه وارد سامانه شده است

  3. محسن مرزبان می‌گوید

    سلام. از طریق تاکسیرانی هفت سال پیش ثبت نام کردم ولی وارد سامانه نشده

  4. رضا می‌گوید

    با سلام، ممنون میشم جواب بدین، شماره شبا من ثبت نکرده بودم الان دو ماه پیش ثبت کردم و تایید هم شده است در سایت، سود پهذسال برگشت خورده نوشته و سود امسال هم هنوز تایید نسده بود شماره شبا بانکی من ،الان که ثبت و تایید شده کی پول به حسابم واريز میشه؟

  5. محمدعلی عبدی طبالوندانی می‌گوید

    شمابرنامه هایتان مرتب ومنظم نیست راستی ازایرانیها این وارفتگی رااموزش یده ایید نه فرمتان مشتص است نه اموزشهایتان یک مرتبه ازنظرسنجی میرو یدروی سهام ناعدالتی

  6. مجید می‌گوید

    با توجه با داشتن سهام سود سهام عدالت را دریافت نکردم لطفاً راهنمایی نمایید.

  7. رضا می‌گوید

    این چه وضعیه اخه دوباره شبا دادم تو ردیف بانک نوشته نامشخص نمیخوایین واریز کنید بدونیم چرا رسیدگی نمیکنید

  8. محمد می‌گوید

    نمیشه ورودبشی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.