راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فن‌ آوا کارت موفق به کسب مجوز کارت‌خوان‌های PDA از شاپرک شد

شرکت فن ‌آوا کارت پس از ارائه نمونه‌ای از دستگاه‌های کارت‌خوان PDA به شاپرک، موفق شد تا مجوز ارائه دستگاه‌های کارت‌خوان PDA را دریافت کند.

به گزارش ایبِنا، دستگاه کارت‌خوان PDA در واقع یک رایانه شخصی کوچک و قابل‌حمل است که قادر است به اینترنت و شبکه‌های داخلی از طریق بی‌سیم و به‌صورت وای‌فای متصل شود. یکی از خصوصیات این دستگاه، برخورداری از نمایشگر لمسی و سیستم‌عامل اندروید است. به‌این‌ترتیب کارت‌خوان‌های PDA دستگاه‌های بسیار مناسبی برای ارائه خدمات ارزش‌افزوده به حساب‌ می‌آیند.

این نوع از کارت‌خوان‌ها به لحاظ کاربردهای متنوعی درزمینهٔ پرداخت، در دنیا موردتوجه خاص فروشگاه‌ها، مراکز تجاری و شرکت‌های پخش و توزیع قرار دارند چرا که انواع جدید روش‌های پرداخت امکان استفاده راحت‌تر از این دستگاه را نسبت به کارت‌خوان‌های قدیمی فراهم می‌آورد.

این ابزار دارای قابلیت‌هایی به‌صورت یکپارچه و متمرکز در یک دستگاه است که از این دست می‌توان به «بارکدریدر» تک‌بعدی و دو بعدی، صفحه‌نمایش لمسی، کارت‌خوان بانکی «وان اف سی ریدر» و احراز هویت افراد از طریق اثرانگشت، چاپگر رسید پرداخت و… اشاره کرد.

1 دیدگاه
  1. سید حمید رضا حیدری می‌گوید

    سلام .انشاللا که همیشه سلامت و پایدار باشی..من دو تا مغازه کنار هم دارم تا برج ۹ که تخلیه میشن و دوباره خودم مغازه ها رو باز میکنم.غرض از مزاحمت یه دستگاه سیار خواستم ولی نقد ندارم.یعنی قصدی میخوام.جواز.چک مدرک برا ضمانت هر چه بخوای هست.الان تا اربعین خیلی بدر دم میخوره.حالا اگه براتون مقدور بود ممنون میشم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.