راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کارآفرین هم به پیوند پیوست

پس از راه‌اندازی سامانه پیوند، بانک‌ها به‌تدریج در حال پیوستن به این سامانه هستند و افراد برای استفاده از اطلاعات کارت‌های بانکی خود و پرداخت در کانال‌های همراه لازم است اطلاعات و شماره کارت خود را در سامانه پیوند ثبت کنند. جدیدترین بانکی که به این سامانه پیوسته بانک کارآفرین است.

بر اساس ابلاغ بانک مرکزی، فعال‌سازی شماره کارت و شماره تلفن همراه در سامانه پیوند (واسط میان بانک مرکزی و اپلیکیشن‌های پرداخت یا اپراتورهای تلفن همراه) برای استفاده از کارت‌های بانکی جهت پرداخت‌های موبایلی ضروری است.

به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین، به‌منظور حفظ اطلاعات محرمانه مشتری (اعم از شماره کارت، رمز، تاریخ انقضای کارت و…) و ارتقاء امنیت پرداخت‌های مبتنی بر USSD، بهره‌گیری از سامانه پیوند برای استفاده از کارت‌های بانکی جهت پرداخت موبایلی ضروری است.

مشتریانی که تمایل دارند از کارت‌های بانکی خود در پرداخت‌های موبایلی و اپلیکیشن‌های مبتنی بر بستر USSD استفاده کنند، ضروری است ابتدا به بانک صادرکننده کارت مراجعه کنند و با فعال‌سازی شماره کارت و شماره تلفن همراه در سامانه پیوند، اجازه استفاده از کارت‌های بانکی جهت پرداخت موبایلی را دریافت نمایند.

هر بانک صرفاً می‌تواند کارت‌های صادرشده برای مشتریان خود را در سامانه پیوند تعریف کند و امکان تعریف یا تغییر اطلاعات شماره کارت یا شماره تلفن همراه مشتریان یک بانک در سامانه پیوند برای سایر بانک‌ها وجود ندارد. مشتریان بانک کارآفرین با مراجعه به هر یک از شعب این بانک، می‌توانند صرفاً شماره کارت‌های بانک کارآفرین را برای استفاده در پرداخت‌های USSD معرفی کنند.

بنا بر ابلاغ بانک مرکزی و به‌منظور حفظ اطلاعات محرمانه مشتریان، پرداخت با کارت‌هایی که در سامانه پیوند تعریف نشده‌اند، امکان‌پذیر نخواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.