خبر

بانک رفاه بر مشتری محوری تمرکز می‌کند

نوشته شده توسط اتاق خبر راه پرداخت

مدیرعامل بانک رفاه گفت: «در سال گذشته ساختار بانک اصلاح شد که تمرکز اصلی آن مشتری محوری بود.»

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه، دکتر سهمانی افزود: «در ساختار جدید، حوزه‌های بانکداری شرکتی و اختصاصی ایجادشده است و امیدواریم بیش‌ازپیش به امور مشتریان و نیازها و خواسته‌های آن‌ها رسیدگی شود. او طبقه‌بندی مشتریان را بسیار مهم و حیاتی دانست.»

سهمانی گفت: «مشتریان بزرگ و خوش‌نام جایگاه ویژه‌ای نزد بانک دارند. باشگاه مشتریان بانک رفاه به همین دلیل تأسیس ‌شده است و در آینده بیش‌ازپیش تقویت خواهد شد.»

مدیرعامل بانک رفاه بر تحقق انتظارات مشتریان به نحو مطلوب تأکید کرد و گفت: «بانک رفاه در پایش‌های افکار سنجی و بازار سنجی میزان رضایت مشتریان را به‌صورت مستمر اندازه‌گیری می‌کند و نسبت به تقویت خدمات خود اقدام می‌کند. در تلاشیم با ارائه خدمات مطلوب در عمل، مشتری محور باشیم.»

درباره نویسنده

اتاق خبر راه پرداخت

در اتاق خبر راه پرداخت ما همه خبر‌های قابل انتشار مربوط به صنعت بانکداری و پردخت الکترونیک ایران را در راه پرداخت منتشر می‌کنیم. ما در راه پرداخت تلاش می‌کنیم بیش و پیش از خبررسانی، تحلیل ارائه کنیم. اما مخاطبان ما می‌توانند از طریق اتاق خبر در جریان مهم‌ترین رویدادها و روندها هم قرار بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید