خبر

دومین ربات پیام‌رسان بانک ایران‌ زمین در شبکه بانکی راه‌اندازی شد

باشگاه مشتریان بانک ایران‌ زمین
نوشته شده توسط اتاق خبر راه پرداخت

بانک ایران‌ زمین دومین ربات پیام‌رسان خود را با ۵۲ خدمت در شبکه بانکی راه‌اندازی کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک ایران‌ زمین، این ربات پیام‌رسان با ۵۲ خدمت از ۲۳ اردیبهشت ۹۶ کار خود را آغاز کرد. مشتریان این بانک می‌توانند با مراجعه به آدرس http://t.me/izbankbot به خدمات مختلفی مانند اطلاعات شعبه من، شناسه شبا من، باشگاه مشتریان، تقویم دیجیتال، سامانه پیوند، خدمات بانکداری دیجیتال، تبدیل شماره کارت به شناسه شبا، دانلود اپلیکیشن همیار بانک، آخرین اخبار بانک ایران‌ زمین، شبکه‌های اجتماعی بانک ایران‌ زمین، گالری تصاویر، استعلام ضمانت‌نامه‌های بانک ایران‌ زمین، کمپین محیط زیستی «همین یک زمین»، ماهنامه ارتباط ایران‌زمین، دعوت به همکاری، درباره بانک، ثبت نظر، راهنما … دسترسی داشته باشند.

درباره نویسنده

اتاق خبر راه پرداخت

در اتاق خبر راه پرداخت ما همه خبر‌های قابل انتشار مربوط به صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک ایران را در راه پرداخت منتشر می‌کنیم. ما در راه پرداخت تلاش می‌کنیم بیش و پیش از خبررسانی، تحلیل ارائه کنیم. اما مخاطبان ما می‌توانند از طریق اتاق خبر در جریان مهم‌ترین رویدادها و روندها هم قرار بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

/* ]]> */