راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فروشگاه وال‌‌مارت پلتفرم ارسال پول موبایلی راه‌اندازی کرد

درست سه سال پیش، فروشگاه وال‌مارت سرویس انتقال پول Walmart2Walmart را معرفی کرد که با استفاده از این سرویس، مشتریان وال‌مارت توانستند چیزی نزدیک به نیم میلیارد دلار پس‌انداز کنند.

اکنون خبر از ارائه سرویس‌های بیشتر توسط این سرویس شده است. Walmart2Walmart که توسط شرکت ریا (Ria) طراحی شده است، امکان ارسال سریع و امن پول را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

کاربر می‌تواند در نزدیک‌ترین فروشگاه وال‌مارت به خودش مبلغ موردنظرش را با استفاده از این سرویس برای خانواده و دوستانش در هر شعبه دیگر از فروشگاه وال‌مارت بفرستد و شخص موردنظر پول را در کمتر از ده دقیقه دریافت کند.

ارسال پول موبایلی

درواقع هدف این سرویس کاهش هزینه‌ها و تجربه انتقال پول آسان و راحت برای مشتریان است.

وال‌مارت با همکاری ریا و امریکن اکسپرس (American Express) در تلاش است تا با اضافه کردن قابلیت‌های بیشتری به این سرویس، امکان پس‌انداز پول بیشتر برای مشتریانش فراهم کند.

این فروشگاه بازهم هزینه‌های مرتبط با خدمت انتقال پول Walmart2Walmart را کاهش داد و اکنون مشتریان می‌توانند با استفاده از این سرویس، بین 20 تا 90 درصد صرفه‌جویی انجام دهند.

.

انتقال پول همراه توسط Bluebird

از ماه بعد یعنی ماه می، وال‌مارت با همکاری امریکن اکسپرس، سرویس انتقال پول Bluebird2Walmart را هم به مشتریانش ارائه می‌دهد. به کمک این سرویس دارندگان حساب‌های Bluebird می‌توانند در این فروشگاه‌ها به‌صورت دیجیتالی برای دوستان و آشنایانشان پول بفرستند.

کریستی وارد معاون بخش خدمات فروشگاه‌ وال‌مارت هم از اینکه سرویس Walmart2Walmart طی سه سال توانسته نقش چشمگیری در پس‌انداز مشتریانش داشته باشد بسیار خوشحال است و گفت:

«ما می‌دانیم که امکان پس‌انداز با کم کردن هزینه کارمزدها می‌تواند برای مشتریان بسیار اثربخش باشد. اکنون با درنظر گرفتن پایین‌ترین نرخ کارمزد برای سرویس Walmart2Walmart و همینطور امکان ارسال دیجیتالی پول از طریق Bluebird، به هدف اصلی خود که همان امکان پس‌انداز بیشتر برای مشتریان است نزدیک‌تر می‌شویم.»

منبع: Finextra

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.