راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بهره‌برداری بانک صادرات از محصول «اتوبانک» ایران ارقام در خراسان شمالی

بانک صادرات ایران در روزهای نخست سال جاری، از محصول «اتوبانک» یا «خودروپرداز» شرکت ایران ارقام در شهر بجنورد استان خراسان شمالی بهره‌برداری کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ایران ارقام، سازه‌های دستگاه‌های اتوبانک بانک صادرات ایران به شیوه‌ای طراحی و اجرا شده‌اند که امکان بهره‌مندی از خدمات اتوبانک را هم‌زمان برای 2 دستگاه خودرو سواری فراهم می‌کند.

اتوبانک یا خودروپرداز (Drive Up ATM) نوعی از دستگاه‌های خودپرداز است که کاربر برای انجام امور بانکی از طریق دستگاه خودپرداز، نیازی به پیاده شدن از خودرو یا وسیله نقلیه ندارد.

دستگاه‌های اتوبانک استفاده از خدمات بانکی را برای به‌ویژه معلولان، جانبازان و افراد کم‌توان که پیاده شدن از اتومبیل و وسیله نقلیه برای استفاده از خدمات برای آنان دشوار است، بسیار آسان کرده است. از دیگر مزیت‌های دستگاه‌های اتوبانک می‌توان به «جلوگیری از اتلاف زمان برای پیدا کردن محل پارک اتومبیل برای کاربر» و «کاهش ترافیک در بزرگراه‌ها و جاده‌ها و ایستگاه‌های بین‌راهی»، «افزایش ضریب امنیت جابجایی وجه نقد» و «کاهش زمان انجام امور بانکی» اشاره کرد.

هدف از راه‌اندازی اتوبانک‌ها توسط بانک‌های کشور، افزایش رضایت شهروندان و تسهیل در انجام امور بانکی به‌صورت شبانه‌روزی و هوشمند سازی خدمات بانک و ایجاد امنیت برای مشتریان و کاربران از خدمات بانکداری الکترونیک است.

به گفته مدیرعامل ایران ارقام، این شرکت به دلیل در اختیار داشتن دانش فنی و شبکه گسترده خدمات پشتیبانی و عملیاتی دستگاه‌های خودپرداز در سراسر کشور، از آمادگی لازم برای راه‌اندازی و پشتیبانی «اتوبانک» برای همه بانک‌های کشور برخوردار است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.