راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مسابقات فوتسال جام تدبیر از امروز شروع شد

اولین دوره مسابقات فوتسال جام تدبیر به مناسبت ماه مبارک رمضان، با حمایت شرکت تجارت الکترونیک تدبیر کیش از شرکت‌های هولدینگ گرایش تازه کیش (GSS) و حمایت معنوی جامعه فرهنگی یاوری با شعار حمایت از دانش آموزان محروم از امروز جمعه یکم اردیبهشت ماه در سالن بانک تجارت کارش را آغاز کرد.

مراسم قرعه‌کشی این بازی‌ها با سخنرانی مدیران شرکت تجارت الکترونیک تدبیر کیش و با حضور پیشکسوتان فوتبال و فوتسال آغاز شد و در ادامه درمان، مدیرعامل جامعه فرهنگی یاوری اهداف برگزاری مسابقات و رسالت برگزارکنندگان مسابقات اشاره کرد و گفت: «خوشحالم که دوستان در کمیته برگزاری مسابقات و متولی اصلی این بازی اهداف انسان دوستانه را در برنامه خود گنجانده‌اند و در کنار برگزاری بازی‌های جذاب و رقابتی جوانمردانه رسالت اجتماعی خود را فراموش نکرده‌اند.»

در ادامه، مراسم گرامیداشت مرحوم عباس عبدالملکی روزنامه‌نگار و سردبیر ورزشی برگزار شد و در پایان این مراسم به‌رسم یادبود از حمید استیلی، نیما نکیسا، مرتضی فنونی‌زاده، حبیب‌الله شیرازی و هومن جوادی تقدیر شد و از طرف میزبان مسابقات، تابلوی فرشی با نقش چهره خود مهمانان به آن‌ها اهداء شد.

در این مسابقات تیم‌ها در هشت گروه سه تیمی با هم رقابت می‌کنند که تیم‌ها در سید بندی در سه گروه، باتوجه به مقام‌های کسب‌شده در مسابقات سال‌های گذشته کسب کرده بودند قرار گرفتند. در دور مقدماتی هر تیم دو بازی می‌کند و از هر گروه دو تیم به مرحله حذفی و یک‌هشتم صعود می‌کنند، تیم‌های اول هر گروه با تیم دوم گروه بعدی بازی می‌کنند که درنهایت هشت تیم به مرحله یک‌چهارم راه خواهند یافت. گفتنی است؛ مسابقات جام تدبیر در هفت هفته و روزهای جمعه برگزار شود و کمیته فنی مسابقات هدایت، کار نظارت بر مسابقات را بر عهده دارد.

از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات ایجاد تعامل و همدلی میان متولیان، متخصصان و دست‌اندرکاران نظام بانکی کشور است.

هم‌زمان با برگزاری مسابقات فوتسال جام تدبیر مصاحبه کوتاهی با علیرضا نوبخت نایب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت تجارت الکترونیک تدبیر کیش انجام شد و نقطه نظرات وی را در خصوص اهداف و استراتژی این شرکت جویا شدیم؛

با شروع این مسابقات از امروز، علیرضا نوبخت نایب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت تجارت الکترونیک تدبیر کیش ضمن تشکر و قدردانی از شرکت‌کنندگان در مسابقات جام تدبیر گفت: «شرکت تجارت الکترونیک تدبیر با هدف ارائه خدمات و سرویس‌های مبتنی بر روش‌های متنوع پرداخت تأسیس و ظرف مدت کوتاهی با تجهیز زیرساخت‌های موردنیاز در صنعت پرداخت شرایط مناسبی را برای عملیاتی کردن این هدف فراهم کرده است. به‌روز رسانی و آشنایی با آخرین دستاوردهای روز دنیا اهم از زیرساخت، شبکه، سخت‌افزار و نرم‌افزار از اولویت‌های اصلی کادر این مجموعه است.»

نوبخت ضمن ابراز امیدواری از آینده نظام پرداخت در کشور، افق رسالت شرکت تجارت الکترونیک تدبیر کیش در جهت ارائه خدمات بهینه به مشتریان بانک‌ها را روشن پیش‌بینی کرد و از دکتر مجید ارج عضو هیئت‌مدیره هولدینگ گرایش تازه کیش به‌عنوان یکی از سرمایه‌های باارزش این مجموعه نام برد.

همچنین وی تعامل، همکاری و هم‌راستایی با مدیران و دست‌اندرکاران سیستم بانکی در جهت حمایت و ارتقاء دانش فنی و تخصصی را نیاز اصلی این مجموعه دانست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.