راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سومین رویداد سالانه شرکای تجاری پکس در گوانگ‌ژو برگزار شد

شرکت پکس سومین رویداد سالانه شرکای تجاری پکس را برگزار کرد. در رویداد امسال پکس میزبان بیش از 100 شریک تجاری خود از سراسر دنیا بود؛ نماینده این شرکت در ایران، یعنی شرکت توسن تکنو هم در این برنامه حضور داشت و دکتر محمد مظاهری مدیرعامل این شرکت در این رویداد سخنرانی کرد.

این کنفرانس از 20 تا 24 فروردین‌ماه در گوانگ‌ژو چین و تحت عنوان «پیشبرد نوآوری در پرداخت» برگزار شد تا درباره آینده پرداخت بحث و بررسی شود.

شرکت پکس که از ارائه‌دهندگان راهکارهای پایانه‌های پرداخت الکترونیک در دنیا است، در این کنفرانس از محصولات مختلفیپرده‌برداری کرد. از محصولاتی که در رویداد شرکت پکس رونمایی شد می‌توان به پایانه‌های پرداخت اندرویدی Q80 و Q90، راهکارهای خرده‌فروشی یکپارچه E820، E810، E500، پین پد هوشمند جدید Q30 و QR کد ریدرهای غیر تماسی QR55 اشاره کرد.

 

از دیگر خبرهای مرتبطبا این کنفرانس راه‌اندازی مجموعه PAXSTORE و درگاه پرداخت PAXPAY برای پرداخت‌های موبایلی، است.

جک لو مدیرعامل این شرکت، درباره این کنفرانس و مأموریت شرکت گفت:

«از حضور و دیدن هرچه بیشتر شرکای خود در کنفرانس امسال بسیار خوشحالم. چابکی و نوآور بودن، دو عامل بسیار مهم موفقیت در صنعت پرداخت هستند که به‌سرعت هم در حال تغییر است. مأموریت ما این است که همکاری بسیار نزدیکی با مشتریان جهانی خود داشته باشیم تا هم بتوانیم سرعت نوآوری را افزایش دهیم و هم در میدان رقابت نفر اول باقی بمانیم.»

شرکت پکس ارائه‌دهنده راهکارهای پرداخت الکترونیکی و محصولاتی در سطح جهانی و با قیمتی مناسب است. این شرکت دارای امکانات تولید، قابلیت‌های R&D و شبکه‌ جهانی فروش است. این شرکت تحت عنوان PAX Global Technology در بورس اوراق بهادار شهر هنگ‌کنگ ثبت شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.