راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چهارمین همایش تجاری و بانکی ایران – اروپا اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود

چهارمین همایش تجاری و بانکی ایران – اروپا ۹ و ۱۰ اردیبهشت‌ماه سال جاری توسط پژوهشکده پولی و بانکی با همکاری گروه مالکی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده پولی و بانکی، به دنبال برگزاری سه دوره موفق از همایش تجاری ایران و اروپا در شهرهای تهران و فرانکفورت، چهارمین همایش تجاری ایران و اروپا با هدف ایجاد فضاهای مناسب و مستمر جهت معرفی هر چه بیشتر فرصت‌های مهم سرمایه‌گذاری برگزار می‌شود. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها قرار است در حاشیه سخنرانی‌ها و نشست‌های علمی نمایشگاهی تخصصی با هدف ایجاد فضایی جدی‌تر برای معرفی و شناساندن متقابل فعالان تجاری ایرانی و اروپایی و خدمات آن‌ها فراهم شود.

طی سال‌های گذشته با توافق برجام درهای کشور به سوی سرمایه‌گذاران خارجی پیش از پیش گشوده شده است و شاهد گسترش تعاملات تجاری بین‌المللی با ایران هستیم بنابراین برگزاری این همایش‌ها می‌تواند زمینه همکاری بیشتر فعالان اقتصادی ایران با سایر کشورها را فراهم کند.

تبادل‌نظر اندیشمندان، صاحب‌نظران و متخصصان حوزه‌های مختلف اقتصادی، حضور فعال شرکت‌های معتبر داخلی و خارجی، برگزاری نشست‌های متقابل خصوصی میان اشخاص، شرکت‌ها و مؤسسات اروپایی و همچنین همتایان ایرانی، فراهم شدن پلتفرمی برای ملاقات با مشتریان و یا شرکای تجاری احتمالی آتی و ساخت شبکه ارتباطات اختصاصی و شخصی و همچنین معرفی محصولات و خدمات مختلف از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش به شمار می‌رود.

همچنین قرار است در حاشیه همایش امسال نمایشگاهی تخصصی جهت معرفی دستاوردهای سازمان‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه‌های مختلف اقتصادی برگزار شود. تلاش مجریان این همایش از اضافه کردن بخش نمایشگاهی حضور هرچه پرشورتر شرکت‌های معتبر داخلی و خارجی و افزایش زمینه همکاری و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، توسعه کسب‌وکار شرکت‌ها و سازمان‌ها، شناسایی فصل‌های مشترک همکاری با همتایان خارجی و در نهایت پیشرفت اقتصادی است.

آخرین‌مهلت اعلام مشارکت و حمایت برای حضور در این همایش ۳۰ فروردین‌ماه سال جاری و آخرین‌مهلت ثبت‌نام نیز دوم اردیبهشت‌ماه است و متقاضیان شرکت در این همایش می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۹۷ و ۸۸۶۵۷۳۹۵ (۰۲۱) و دورنگار ۸۸۶۵۷۴۳۰ (۰۲۱) تماس حاصل کنند.

علاقه‌مندان به شرکت در همایـش لازم اسـت از طریق وب‌سایت www.conf.mbri.ac.ir/bfie. مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.