راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شروع دوره سوم پیش‌شتاب‌دهی تریگ آپ

سومین دوره پیش‌شتاب‌دهی تریگ آپ، با مشخص شدن ایده‌های حاضر در چرخه سوم این مرکز شتاب‌دهی از روز شنبه 19 فروردین آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فناپ، تیم‌های پذیرفته شده در دوره سوم پیش شتاب‌دهی تریگ آپ که پس از چند مرحله ارزیابی و داوری فشرده سرانجام انتخاب شدند، از نوزدهم فروردین ماه 1396 به مدت چهار هفته با حضور در کافه آی‌تی، روی مدل‌های کسب‌وکار و همچنین آماده‌سازی خود برای ارائه ایده در روز IdeaRing آماده خواهند شد.

ده تیم پذیرفته شده شامل دکتر بادی، ودو (vedo)، بلد شو، سامانه هوشمند پایش و مدیریت بیمارستان، نزدیک‌ترین تعمیرکار، خدمات حقوقی اینترنتی، اخذ نوبت اینترنتی، دخل‌وخرج، ویزپ و سیستم پرداخت توریست (ZPay)است.

هدف از برگزاری دوره پیش‌شتابدهی علاوه بر اینکه تمرینی برای تیم‌های تأییدشده خواهد بود، راهی برای شناسایی تیم‌های منتخب به منظور سرمایه‌گذاری و راه‌یابی به دوره چهارماهه شتاب‌ده‌ی است.

مرحله پیش‌شتاب‌دهی چهار هفته به طول می‌انجامد که در این بازه زمانی، تمامی اعضای تیم‌ها با حضور حداکثری در محل کافه آی‌تی مشغول فعالیت برای پیاده‌سازی ایده‌های خود می‌شوند. همچنین در این دوره از کارگاه‌ها و سایر برنامه‌هایی که شامل نمایش فیلم‌های کارآفرینی، نشست‌ها و دوره‌های یادگیری است، برای پیشرفت ایده و کسب‌وکار خود بهره‌مند می‌شوند.

در انتهای دوره پیش‌شتاب‌دهی از تیم‌ها انتظار می‌رود آماده ارائه مدل کسب‌وکار خود به همراه محصول اولیه‌شان (MVP) در روز IdeaRing باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.