راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دیجی بانک پارسیان به سامانه پیوند پیوست

با پیوستن دیجی بانک پارسیان به شماره (#701*) به سامانه پیوند بانک مرکزی ایران، اطمینان مشتریان در استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک مبتنی بر سرویس یواِس‌اِس‌دی (USSD) افزایش یافت.

به گزارش روابط عمومی بانک پارسیان، بر اساس دستور بانک مرکزی این اقدام به‌منظور ارتقای سطح امنیت کانال یواِس‌اِس‌دی برای تراکنش‌های مالی همه مشتریان بانک که قصد استفاده از سامانه یواِس‌اِس‌دی را دارند صورت پذیرفته است.

به همین منظور از دارندگان کارت‌های بانکی بانک پارسیان دعوت می‌شود با مراجعه به آدرس: پورتال بانک پارسیان> بانکداری الکترونیک> بانکداری تلفن و تلفن همراه > سامانه پیوند، برای ثبت شماره کارت‌های خود اقدام کنند.

دیجی بانک پارسیان، به شماره #701* ارائه خدمات بانکی بر بستر یواِس‌اِس‌دی است، که آسان‌ترین و سریع‌ترین روش دسترسی به خدمات بانک است. این خدمات روی تمامی گوشی‌های همراه، بدون نیاز به نصب نرم‌افزار مخصوص قابل‌اجرا بوده و تنها با دیدن تصویر آنتن روی گوشی، قابل‌دسترس است. برای استفاده از این خدمت نیاز به رمز ورود نبوده و تنها برای انتقال وجه، رمز دوم همراه بانک نیاز است. برای بهره‌برداری از دیجی بانک در حوزه کارت‌بانکی، استفاده از سرویس کارتی، هیچ رمزی جز اطلاعات کارت موردنیاز نیست.

2 دیدگاه
  1. محمد معدنی می‌گوید

    به نام خدای مهربان و درود بر شما: بسیار عالی است .

  2. اخترخانی می‌گوید

    بسیارعالی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.