راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شاپرک به ازای هر سهم 420 ریال سود تقسیم کرد

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت شاپرک (سهامی خاص) بعدازظهر روز یکشنبه 20 فروردین 1396 در محل سالن اجتماعات شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت شاپرک با حضور نمایندگان قانونی 99 درصد سهامداران و اعضای هیئت‌مدیره شرکت شاپرک، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شاپرک، در ابتدای جلسه محسن قادری مدیرعامل شرکت شاپرک، گزارشی از عملکرد سال گذشته شرکت شاپرک را ارائه کرد. در این گزارش ضمن ارائه وضعیت تحقق برنامه‌های ارائه شده در مجمع قبلی، جهت‌گیری فعالیت‌های آینده شرکت تبیین شد و مورد تأکید قرار گرفت. همچنین پروژه‌های اجرا شده و در دست اجرا در یک ساله اخیر، آمار عملکردی شاپرک در صنعت پرداخت، برنامه‌های آتی شرکت شاپرک و خلاصه عملکرد مالی شرکت به سمع و نظر سهامداران رسید.

در ادامه سؤالات و ابهامات سهامداران در حوزه‌های مختلف مطرح شد که قادری مدیرعامل و همتی معاون مالی و اداری شرکت پاسخگوی سؤالات سهامداران بودند. در نهایت پس از شور و مشورت سهامداران تصمیمات ذیل برای سال مالی جدید اخذ شدند.

خلاصه تصمیمات مجمع:

  • مجمع پس از استماع گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی برای سال مالی منتهی به 30 آذر 1395، صورت‌های مالی شامل ترازنامه و حساب سود و زیان منتهی به 30 آذر 1395 شرکت را تصویب کرد.
  • روزنامه کثیرالانتشار دنیای اقتصاد برای درج آگهی‌ها و سایر موارد قانونی شرکت انتخاب شد.
  • موسسه حسابرسی فریوران به‌عنوان حسابرس و بازرس قانونی برای سال مالی منتهی به 30 آذر 1396 انتخاب شد.
  • موسسه حسابرسی آزموده کاران به‌عنوان حسابرس و بازرس قانونی علی‌البدل برای سال مالی منتهی به 30 آذر 1396 انتخاب شد.
  • شرکت مشاوره مدیریت و فناوری رهنما به‌عنوان عضو جدید حقوقی شرکت به جای سید سعید حسینی انتخاب شد.
  • ۷۰ درصد از سود خالص، به ازای هر سهم 420 ریال تقسیم و مابقی مقرر شد برای انجام پروژه‌های شرکت به سود انباشته اضافه شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.