راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آسان پرداخت حامی دوی بین‌المللی پارس

دوی بین‌المللی پارس صبح جمعه 18 فروردین با حضور 40 کشور با حمایت شرکت آپ در تهران برگزار شد. دوندگان این رقابت‌ها در دو بخش آقایان (10، 21 و 42 کیلومتر) و بانوان (10 کیلومتر) رقابت خود را آغاز کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آسان پرداخت، از نکات حائز اهمیت این رقابت‌ها می‌توان به شلیک تپانچه آغاز این رقابت توسط مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان و حضور دکتر محمد نهاوندیان، رئیس دفتر رئیس‌جمهور نیز به‌عنوان دونده افتخاری اشاره کرد.

محمدجواد مرادی که سابقه حضور در المپیک 2016 ریو را دارد در بخش دوی 42 کیلومتر توانست قهرمانی در این مسابقات بین‌المللی را به دست آورد و محمد فرجی و احسان زینی‌وند در جایگاه دوم و سوم ایستادند. در ماده 21 کیلومتر، علی‌اکبر برزی از خراسان رضوی به مقام قهرمانی رسید و صابر چرخی و حسن شیرقوی هر دو از آذربایجان شرقی در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند. در دوی 10 کیلومتر حسین کیهانی، مری بیرانوند، رحیم دیبایی توانستند به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کنند.

در قسمت بانوان خانم پریسا عرب رکورددار ایران از استان مرکزی جایگاه نخست را به دست آورد، زیموروتا دونده‌ای از کشور فرانسه نایب قهرمان شد و زهرا رئیسی دیگر دونده کشورمان نیز به‌عنوان سومی دست یافت.

با توجه به اینکه این مسابقه محدودیت سنی نداشت حضور دونده 85 ساله قزوینی باعث شگفتی این دوره از مسابقات شد.

دو و میدانی به‌عنوان مادر رشته‌های ورزشی، هر چند علاقه‌مندان زیادی در ایران دارد، اما تاکنون سهم این رشته پر مدال ورزشی در المپیک، تنها یک نفر در رشته پرتاب دیسک بوده است. برگزاری ماراتن در این سطح و برای نخستین بار اتفاقی نیست که بتوان به‌سادگی از آن گذشت. آسان پرداخت با باور به اینکه تأثیر این تورنمنت‌ها و تجربه حضور بزرگان میادین ورزشی در رشد و تعالی ورزش امری ثابت شده است در راستای حمایت از ورزش پایه و با توجه به اهمیت این ورزش مادر به‌عنوان حامی در این تورنمنت شرکت کرد و امیدوار است که این حرکت آغاز اتفاقات رو به رشد در ورزش دو و میدانی کشورمان باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.