راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پلتفرم تجارت اجتماعی دیدی بود از دیدی لند رونمایی کرد

در روز بیستم اسفندماه ۱۳۹۵، مجموعه دیدی لند، میزبان هنرمندان و صاحبان برندهای کشور بود تا در فضایی صمیمی و دوستانه گرد هم آیند و پس از اکران خصوصی فیلم سینمایی «بدون تاریخ، بدون امضا»، ساخته وحید جلیلوند، افتتاح کلونی فرهنگ و هنر دیدی بود را جشن بگیرند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در ابتدای این مراسم، حبیب ابوقداره مدیرعامل شرکت دیدی بود، ضمن خوشامدگویی به میهمانان، در سخنان کوتاهی به معرفی این شرکت و دستاوردهای آن پرداخت و پس‌ازآن سعید صدیقیان راهبر کلونی فرهنگ و هنر و مشاور مدیرعامل در امور فرهنگی و هنری، اهداف تأسیس کلونی فرهنگ و هنر را بیان داشت.

سعید صدیقیان، هدف از راه‌اندازی کلونی فرهنگ و هنر را ایجاد زمینه‌های توسعه اقتصادی، سرمایه‌گذاری و اسپانسرینگ و مشارکت در حیطه‌های فرهنگی و هنری کشور به‌ویژه سینما، تئاتر و موسیقی، به کمک ارغوان مدیریت لایه تجاری دیدی بود، اعلام کرد.

او در ادامه افزود: «شرکت دیدی بود، با داشتن پتانسیل‌های بالقوه و بالفعل درزمینهٔ اقتصادی می‌تواند به‌عنوان یک اهرم قدرتمند در زمینه‌های یاد شده، مددرسان حوزه فرهنگ و هنر باشد.»

در این مراسم، برخی از چهره‌های مطرح عرصه سینما و تئاتر ازجمله، منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما، فرشته طائرپور رئیس کانون تهیه‌کنندگان، اصغر همت مدیرعامل خانه تئاتر، کامران ملکی عضو هیئت‌مدیره خانه سینما، سیروس الوند، امین تارخ، همایون ارشادی، فاطمه معتمدآریا، علی دهکردی، وحید جلیلوند کارگردان و علی جلیلوند تهیه‌کننده فیلم سینمایی بدون تاریخ، بدون امضا، فریبا کوثری، بزرگ نیا، موسوی، رازفر، علیدوستی، گودرزی، رضویان، فرید سجادی حسینی، نوید فرید، شهره رعایتی و تنی چند از مدیران و صاحبان کسب‌وکار نظیر، یزدان جو مدیرعامل شرکت شاب سرویس (برند ویرپول)، جواهری مدیریت برند ورلداستار، موسوی قائم‌مقام مجموعه شهرفرش، جوانمردی مدیرعامل شرکت ژرف آیین (برند تراست)، عابدی مالک مجموعه رستوران‌های زنجیره‌ای ماهی سفید و مکعب سفید، ارغوان قائم‌مقام مجموعه سناپویان (برند بوش)، یحیی مدیریت برند گلتی و دانشمند مالک برند دانشمند، حضور داشتند.

.

درباره دیدی بود

دیدی بود یک پلتفرم تجارت اجتماعی است، یک هسته مرکزی با ذینفعان مختلف. درواقع کارکرد دیدی بود ایجاد زیرساخت و بستر مناسب در راستای گردآوری برندها، خدمات و عرضه آن به کاربران در یک فضای مجازی کسب‌وکار است.

بستر تجارت اجتماعی دیدی بود، برند تجاری شرکت ویرا آزما است که به‌عنوان نوع توسعه‌یافته‌ای از بسترهای اجتماعی دنیا در سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرده و در ادامه روند خود در سال ۱۳۹۵ با حضور مستقیم برندها در کنار جامعه مشتریان و سایر عناصر بازار گسترش یافته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.