راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فلاح‌فر: با استقرار نرم‌افزار جدید پست‌بانک ایران خدمات مطلوبی به مشتریان ارائه می‌شود

مهندس فلاح‌فر عضو هیئت‌مدیره پست‌بانک ایران در جلسه شورای اداری مدیریت شعب منطقه دو تهران اظهار داشت: «با استقرار نرم‌افزار جدید بانک در شعب و باجه‌های نمایندگی خدمات بانکی، ظرفیت فرصت مناسبی برای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و گسترش خدمات ایجاد می‌شود.»

به گزارش روابط عمومی پست‌بانک ایران، فلاح‌فر ضمن بیان مطلب فوق به ارزیابی عملکرد بانک در دو بخش ارتقاء مأموریت آن به بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه ICT و ارائه خدمات خرده‌بانکداری در روستاها و مناطق کم برخوردار پرداخت و افزود: «در راستای این مهم امکان ورود بانک در بخش‌های مختلف اقتصادی با کمک صندوق توسعه ملی که از نرخ بازدهی بالائی برخوردار است بیش‌ازپیش فراهم می‌شود.»

عضو هیئت‌مدیره در پایان به تشریح شیوه محاسبه بهره‌وری پرداخت و تأکید کرد: «برای درآمدزایی بیشتر، مجموعه بانک عزم خود را با همت مضاعف و تلاش جمعی جزم کرده است و قطعاً عملکرد بهتری را شاهد خواهیم بود.»

همچنین عباس پیرایی رئیس اداره کل پیگیری، نظارت و وصول مطالبات در ادامه این جلسه ضمن تأکید بر رعایت نکات اساسی در نحوه پرداخت تسهیلات بر اساس قوانین و مقررات، بهداشت اعتباری و عدم استفاده از ضامنین ذینفع گفت: «پس از پرداخت تسهیلات باید بر روند مصرفی آن نیز نظارت داشته باشیم تا در وصول آن با چالش کمتری مواجه شویم.»

او افزود: «در فرآیند وصول مطالبات، مذاکره را از ابتدا تا انتها باید در دستور کار قرار داده و استمهال را به‌عنوان یک فرصت طلائی برای مشتریان لحاظ کرد.»

پیرایی در خصوص برنامه‌های اساسی در حوزه نظارت اظهار داشت: «سیاست اصلی بانک ارائه راهکار، رفع ابهامات و اشکالات با رویکرد ارشادی و مدنظر قرار دادن ریسک‌پذیری کارکنان و اعتمادسازی مشتریان است.»

در این جلسه محمود شیردل مدیر امور شعب و توسعه بازار، محمدرضا رحیمی مدیر امور بین‌الملل و شعب مناطق آزاد، مجتبی حقی رئیس اداره کل عملیات ارزی و محمود یوسفی مدیر شعب منطقه دو تهران نیز حضور داشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.