راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اهداء جوایز برندگان ماراتن مالی دانشگاه شهید بهشتی

برندگان ماراتن مالی دانشگاه شهید بهشتی با حضور در مرکز شتاب‌دهنده فارابی، جوایز خود را از نمایندگان شرکت آپ، سوشیانت و شتاب‌دهنده فارابی دریافت کردند.

ماراتن مالی دانشگاه شهید بهشتی از روز 20 تا 22 بهمن‌ماه سال جاری در دانشگاه شهید بهشتی به همت انجمن علمی دانشگاه شهید بهشتی توسط شتاب‌دهنده فارابی و با حمایت شرکت‌های آسان پرداخت، هماپی و سوشیانت برگزار شد. (گزارش تصویری این رویداد را ببینید.)

به گزارش روابط عمومی آپ، هفته گذشته سه تیمی که توانسته بودند نظر داوران این ماراتن را جلب کنند، در مرکز شتاب‌دهنده فارابی حضور پیدا کردند و از تجربه خود در این ماراتن گفتند.

wars-1000-way2pay-95-12-03a

در این نشست فرشاد سپاسی مسئول روابط عمومی شرکت آسان پرداخت ضمن تقدیر از عملکرد این جوانان، حمایت مادی و حقوقی شرکت آسان پرداخت را از تمامی ایده‌های نو و تجاری‌سازی ایده‌های جدید اعلام کرد و امتیاز استقرار در شرکت‌های دانش‌بنیان مثل آسان پرداخت را نیز برشمرد.

wars-1000-way2pay-95-12-03c

قاسمی مدیرعامل شرکت کارگزاری سوشیانت نیز از ایده‌ها و خلاقیت این تیم‌ها ابراز خرسندی کرد و با بیان اینکه شرکت کارگزاری سوشیانت به‌صورت تخصصی روی بازار سرمایه فعالیت می‌کند، از حضور استارت‌آپ‌ها در این حوزه استقبال می‌کند.

wars-1000-way2pay-95-12-03b

در پایان مراسم تیم‌های شرکت‌کننده جوایز خود را از نمایندگان شرکت آسان پرداخت، کارگزاری سوشیانت، شتاب‌دهنده فارابی دریافت کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.