خبر

مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران راه‌اندازی شد

نوشته شده توسط اتاق خبر راه پرداخت

مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به شماره تماس ۴۳۲۲ – ۰۲۱ شروع به ارائه خدمت به مشتریان این بانک کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، این مرکز جهت مکانیزه نمودن کانال‌های ارتباطی مشتریان بانک و به‌عنوان یک نقطه دسترسی به اطلاعات انواع خدمات برحسب درخواست مشتری راه‌اندازی شده است.

مرکز ارتباط مشتریان با استفاده از فن‌آوری‌های رایانه‌ای، تلفن و نمابر به‌صورت گویا در خدمت مشتریان است و مراجعین در تماس با این مرکز می‌توانند پاسخ سؤالات خود را در زمینه خدمات بانکی دریافت کنند.

اطلاع‌رسانی در خصوص انواع حساب‌ها، خدمات و تسهیلات در شبکه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بر اساس آخرین دستورالعمل‌ها و قوانین صادره؛ پیگیری مشکلات بانکی، ارباب‌رجوع و مشتریان تا حصول اطمینان از رفع مشکل؛ ارائه اطلاعات کلیه شعب و واحدهای ستادی بانک در سراسر کشور؛ دریافت و پیگیری نظرات، انتقادها و شکایت‌های مردمی و ارائه پاسخ لازم ازجمله خدمات قابل‌ارائه در مرکز ارتباط با مشتریان بانک است.

با توجه به آغاز اجرای «طرح پیوند مهر ایران»، مشتریان و مراجعین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سراسر کشور می‌توانند با استفاده از شماره تلفن ۴۳۲۲ – ۰۲۱ و فشردن کلید ۸ از جزئیات کامل این طرح اطلاع یابند.

درباره نویسنده

اتاق خبر راه پرداخت

در اتاق خبر راه پرداخت ما همه خبر‌های قابل انتشار مربوط به صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک ایران را در راه پرداخت منتشر می‌کنیم. ما در راه پرداخت تلاش می‌کنیم بیش و پیش از خبررسانی، تحلیل ارائه کنیم. اما مخاطبان ما می‌توانند از طریق اتاق خبر در جریان مهم‌ترین رویدادها و روندها هم قرار بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید