راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پککو حامی اصلی کنفرانس سیستم‌های مخابراتی نوین بی‌سیم کشور

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (پککو) به‌عنوان حامی اصلی با همکاری دانشگاه صنعتی شریف، دومین کنفرانس سیستم‌های مخابراتی نوین بی‌سیم (MWTS) را برگزار می‌کند.

پککو حامی اصلی کنفرانس سیستم‌های مخابراتی نوین بی‌سیم کشور
پککو حامی اصلی کنفرانس سیستم‌های مخابراتی نوین بی‌سیم کشور

یاسر علیزاده رئیس روابط عمومی شرکت پککو گفت: «در این کنفرانس سه‌روزه که در تاریخ 17 تا 20 اسفند ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود، سخنرانی‌ها و سمینارهای متنوعی توسط مدیران برجسته داخلی و خارجی، اساتید و دانشجویان این دانشگاه پیرامون سیستم‌های مخابراتی نوین بی‌سیم ازجمله اینترنت اشیاء، شهر هوشمند، سلامت الکترونیکی، بانکداری الترونیکی و … در نسل پنجم شبکه ارتباطی (5G) ارائه خواهد شد.»

علاقه‌مندان در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر درباره کنفرانس سیستم‌های مخابراتی نوین بی‌سیم می‌توانند به سایت Mwts2017.sharif.ir مراجعه کنند.

1 دیدگاه
  1. امیر می‌گوید

    ما از ظرفیت های 2G هم تا کنون نتوانسته ایم به درستی بهره بگیریم حالا شما بردار کلی از جیب ملت هزینه کن و برو کانتینر کانتینر تجهیزات مخابراتی بخر و 5G راه بیانداز تا ملت بنشینند فیلم و چرت و پرت از تلگرام دانلود کنند و با این کار یعنی سرگرم کردنشان به چرندیات توهم بزنند که بله پیشرفته شدیم! یادمان رفته است رایانه اصلا برای چه ساخته شده!
    آفتابه لگن 7 دست ولی شام و نهار هیچی.
    این همه پیشرفت کردیم در صنعت پرداخت دستتان درد نکند، ولی اگر چرخه آن را کامل بررسی کنید میبینید که آخرش به سود بانک ها و موسسات دولتی و شبه دولتی و خصوصی بوده و ارزش واقعی به زندگی مردم نبخشیده، به جای اینکه از محل سود پرداخت الکترونیکی یا صرفه جویی های به دست آمده به وسیله آن اشتغالی ایجاد شود و یا منابع بانک ها در اختیار تولید و مردم قرار بگیرد، آمار و بیلان درآمدی خودشان را بالا بردند، نابرابری که قبلا میان سودِ مردم و موسسات مالی وجود داشت، افزایش یافته همانگونه که شکاف طبقات اجتماعی و نابرابری اجتماعی افزایش یافته و قدرت خرید کاهش پیدا کرده.
    فقط به این مسئولان می گویم فکر نکنید مردم کارهای شما نمی بینند و متوجه اشتباهات شما نمی شوند.
    ما بی سواد و دهاتی و کوچ نشین نیستیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.