راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کمک به مؤسسات خیریه با همبانک صادرات

هم‌وطنان می‌توانند با استفاده از سامانه همبانک صادرات ایران که از طریق شماره‌گیری #۷۱۹* قابل دسترس است در امور عام‌المنفعه مشارکت کنند.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک با هدف ایجاد ارزش‌افزوده بیشتر برای هم‌وطنان، توسعه خدمات الکترونیکی غیرحضوری خود را در دستور کار قرار داده است، بر این اساس هم‌وطنان می‌توانند با استفاده از سامانه همبانک صادرات ایران که از طریق شماره‌گیری #۷۱۹* قابل‌دسترسی است، علاوه بر خدماتی از قبیل پرداخت قبوض، انتقال وجه، خرید شارژ و اعلام نرخ ارز و واریز وجوه بیمه عمر (بیمه سرمد) از خدمات جدیدی همچون نمایش اطلاعات شعب، تنظیمات زبان؛ خرید شارژ مستقیم (Topup) برای سیم‌کارت‌های ترابرد شده (انتقال داده شده از یک اپراتور به اپراتور دیگر) برخوردار و برای مشارکت در بازسازی عتبات عالیات، حمایت از کودکان سرطانی (محک) و سازمان بهزیستی با استفاده از این سامانه اقدام کنند.

این سامانه بدون نصب نرم‌افزار خاص برای تمامی مدل‌های گوشی، قابل‌استفاده است و سهولت دسترسی برای کاربران را فراهم می‌آورد. سرعت‌بالا و همچنین رایگان بودن آن ازجمله مزیت‌های این سامانه است.

این بانک به‌منظور افزایش رضایت‌مندی بیش از پیش و کاهش هزینه‌های مشتریان ارتقاء کمی و کیفی سطح خدمات الکترونیکی را در محور برنامه‌های بانک قرار داده است و بر این اساس نسبت به طراحی و ارتقاء خدمات قابل‌ارائه از طریق گزینه انتقال وجه، درگاه‌های مختلف اقدام شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.