راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بررسی آخرین وضعیت فین‌تک‌ها در نشست تخصصی «توسعه تکنولوژی‌های مالی، الزامات و چالش‌ها»

نشست تخصصی «توسعه تکنولوژی‌های مالی، الزامات و چالش‌ها» با همکاری «راه پرداخت» در بعد از ظهر روز اول هشتمین کنفرانس توسعه نظام تأمین مالی و سرمایه‌گذاری در تاریخ 24 بهمن‌ماه 95 در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار می‌شود.

از مهم‌ترین موضوعات این نشست می‌توان به «روند و چشم‌انداز فین‌تک‌ها در ایران و جهان»، «توانمندی‌های فنی موجود در راستای توسعه فعالیت‌های فین‌تک»، «تأمین مالی و نقش فین‌تک‌ها در آن و ابعاد حقوقی، مقرراتی و نظارتی فین‌تک‌ها» اشاره کرد.

در این رویداد از دکتر طهماسب مظاهری رئیس‌کل سابق بانک مرکزی، مهندس ناصر حکیمی مدیرکل فناوری اطلاعات بانک مرکزی، دکتر فرامرز خالقی مدیرعامل شرکت داده‌ورزی سداد، مهندس رستم شاه‌گشتاسبی مدیرعامل شرکت به‌پرداخت ملت، مهندس مصطفی نقی‌پورفر عضو هیئت‌مدیره شرکت فناپ جهت حضور به عنوان اعضای پنل دعوت به‌عمل‌آمده است.

مدیران و کارشناسان بانک‌ها و حوزه مالی، استارت‌آپ‌ها، مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری، شرکت‌های سرمایه‌گذاری و شرکت‌های بیمه ازجمله شرکت‌کنندگان این نشست هستند.

هشتمین کنفرانس توسعه نظام تأمین مالی و سرمایه‌گذاری با همکاری دانشگاه صنعتی شریف، بانک ملت، شرکت تأمین سرمایه ملت و بانک توسعه اسلامی و با مشارکت نهادها و سازمان‌های فعال در این حوزه در تاریخ 24 و 25 بهمن‌ماه در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار می‌شود.

در این برنامه 2 روزه علاوه بر سخنرانی‌های کلیدی توسط وزرا و روسای نهادهای معتبر مالی کشور، نمایندگان شرکت ساچه ایتالیا و بانک توسعه اسلامی برگزار خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.