راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اعلام برندگان دوره اول باشگاه پذیرندگان پایانه‌های فروش ارتباط فردا

مراسم قرعه‌کشی دوره اول باشگاه پذیرندگان پایانه‌های فروش ارتباط فردا که از ابتدای آبان ماه آغاز و تا ابتدای بهمن‌ماه ادامه داشت در روز ۹ بهمن‌ماه با حضور نمایندگان قانونی برگزار شد و اسامی برندگان این دوره اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا، شرکت‌کنندگان در این دوره از قرعه‌کشی می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی باشگاه مشتریان بانک آینده به نشانی ba.efarda.ir از برنده شدن خود و همچنین اسامی برنده‌شدگان مطلع شوند.

دور دوم باشگاه پذیرندگان از ۱۶ بهمن‌ماه امسال آغاز و تا ۱۶ اردیبهشت‌ماه سال آینده ادامه خواهد داشت. باشگاه پذیرندگان پایانه‌های فروش توسط شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا پس از اجرای موفق طراحی و پیاده‌سازی باشگاه مشتریان بانک آینده طراحی مدیریت و اجرایی شد.

در دوره اول این طرح که برندگان آن اعلام شده است پذیرندگان فرصت داشتند تا با کسب امتیاز از طریق تعداد و مبلغ تراکنش، در جشنواره حضور یافته و شانس خود را در برنده شدن در قرعه‌کشی جوایز دوره‌ای باشگاه پذیرندگان افزایش دهند.

در دور دوم این باشگاه علاوه بر جایزه بزرگ، پذیرندگان فرصت دارند تا از جوایز قرعه‌کشی‌هایی که هر دو هفته برگزار می‌شود نیز بهره‌مند شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.