راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آخرین وضعیت شرکت آسان پرداخت در بازار سرمایه

شرکت آسان پرداخت از 26 مهرماه سال جاری یعنی کمتر از 5 ماه است که وارد بازار سرمایه شده است اما در این زمان کوتاه توانسته است از پربیننده‌ترین نماد بورس تهران شود و این پربینندگی و تأثیرگذاری بر بازار سرمایه به دلیل عملکرد قابل‌توجه این شرکت تازه وارد است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آسان پرداخت، بر اساس صورت‌های مالی 9 ماهه پوشش فروش و درآمد ارائه خدمات آسان پرداخت بالای 82 درصد بوده و به مبلغ بیش از 21 هزار 712 میلیارد ریال رسیده است، این در حالی است که این شرکت برای سال 95 معادل 26 هزار و 467 میلیارد ریال فروش پیش‌بینی کرده و طی سه ماه باقی‌مانده به پایان سال مالی، به مراتب فروش آن از این ارقام بیشتر خواهد بود.

در مقایسه با سال 94 نیز باید گفت که طی 12 ماه این شرکت تنها 22 هزار میلیارد ریال فروش داشته و این فروش طی 9 ماه در سال جاری محقق شده است.

این شرکت تا پایان سال شرایط بهتری را در گزارش‌دهی تجربه خواهد کرد زیرا به دلیل تداوم فروش از بستر یواِس‌اِس‌دی، اعمال معافیت مالیاتی شرکت‌های دانش‌بنیان و بازنگری در هزینه‌های پیش‌بینی شده با توجه به عملکرد شش‌ماهه حسابرسی شده؛ اطلاعات جاری تغییر کرده و با رشد قابل‌توجهی روبرو خواهد شد.

سود خالص شرکت طی 9 ماه معادل 82 درصد پیش‌بینی سود سالیانه بوده و از رقم 1 هزار و 760 میلیارد ریال سود سال 95 بالغ‌بر 1 هزار و 447 میلیارد ریال محقق شده است. این سود برای هر سهم از 1 میلیارد سهم شرکت، 1447 ریال در نظر گرفته شده است.

در نوزدهمین دوره همایش معرفی شرکت‌های برتر ایران که به همت سازمان مدیریت صنعتی و با حضور جمع کثیری از فعالان صنعت، تولید، خدمات و تجارت در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صداوسیما در روز 4 بهمن‌ماه 1395 برگزار شد، این شرکت در ردیف 58 از میان 500 شرکت برتر کشور در گروه‌های مختلف مورد مقایسه قرار گرفت.

در سال جاری در گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته، نام آسان پرداخت پرشین با نام تجاری آپ در صدر جدول این شرکت‌ها خودنمایی می‌کند. آسان پرداخت به‌عنوان یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده راهکارهای نوین پرداخت الکترونیک، با تکیه‌بر دانش روز و با ایجاد فضای خلاقانه و نوآور در صنعت پرداخت کشور، توانسته است در بازه زمانی کوتاه‌، دست آوردهای بزرگ و قابل افتخاری را کسب کند و به‌عنوان رهبر بازار پرداخت الکترونیک شناخته شود.

لذا با استناد به رتبه‌بندی IMI-100 آسان پرداخت را می‌توان 58 مین شرکت بزرگ ایران و تنها PSP فهرست 100 تایی برترین شرکت‌های کشور دانست.

شرکت آسان پرداخت که از اوایل پاییز 95 با نماد «آپ» وارد بورس اوراق بهادار تهران شد و توانست رکورد چهل ثانیه‌ای فروش سهام در بازار بورس را از خود به جای بگذارد در این مراسم هم توانست با تکیه‌بر فعالیت‌های مدون و برنامه‌ریزی‌شده و با همت تلاش مدیران و کارکنان باانگیزه و جوانش رتبه درخوری را کسب کند و با اختلاف فاحش در مقایسه با رقبای خود در صدر شرکت‌های فعال در حوزه رایانه و فعالیت‌های وابسته قرار بگیرد. بی‌شک این موفقیت ثمره تلاش، به‌کارگیری دانش روز دنیا، توجه به نیازهای مشتریان و برنامه‌ریزی مدون توسط مدیران این شرکت است.

1 دیدگاه
  1. یاراحمدی می‌گوید

    باعرض سلام . خواستم از حقوقی محترم سهم آپ درخواست کنم که به عنوان وظیفه ای که برعهده داره در مورد حمایت همه جانبه از سهم آپ و جلوگیری از ضرر و زیان سهامداران حقیقی از فروش آبشاری و خارج از عرف خودداری کنه . توی تمام دنیا حقوقی های شرکتهای سهامی فقط به یک چیز فکر میکنند و اونهم بالا بردن قدرت سهم و سود سهامدار است . انشاالله در ایران ما هم حقوقی شرکتها این موضوع را نصب العین خودشون قرار بدن . چون آپ سهم خوب و قدرتمندیه ونباید اسیر سفته بازی بشه .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.