راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کسب کم‌ترین نسبت خطای پذیرندگی آذر 95 توسط مبنا کارت آریا

طبق آخرین آمار منتشر شده توسط شرکت شاپرک مربوط به آذرماه ۱۳۹۵، شرکت مبنا کارت آریا کمترین نسبت خطای پذیرندگی را نسبت به سایر شرکت‌های پرداخت الکترونیک (PSP) کسب کرده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مبنا کارت آریا، این شرکت برای چندمین بار جایگاه نخست بهترین عملکرد از منظر نسبت خطای پذیرندگی به مجموع تراکنش‌ها را به دست آورد، بر اساس داده‌های این گزارش پس از شرکت مبنا کارت آریا با سهم ۰/۰۵۰ درصدی تعداد خطای پذیرندگی به کل تراکنش‌ها، شرکت‌های پرداخت نوین آرین و به‌پرداخت ملت در جایگاه‌های بعدی به لحاظ بهترین عملکرد (کمترین میزان شاخص) قرار گرفته‌اند.

Mabna-Way2pay-95-11-10

همچنین مطابق این آمار درصد خطای پذیرندگی این شرکت نسبت به گزارش ماه پیشین (آبان ۱۳۹۵) نیز کاهش یافته است. هر چه شاخص خطای پذیرندگی یک شرکت کمتر باشد، نشان‌دهنده عملکرد بهتر آن شرکت به نسبت سایر شرکت‌ها است.

به گفته مهندس مرتضی حسینی، مدیرعامل این شرکت، سیستم متمرکز شرکت مبنا کارت آریا، سوئیچ قدرتمند و همچنین دستگاه‌های کارت‌خوان که از بهترین برند جهانی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد از عوامل مهم کمترین میزان خطای پذیرندگی در عملکرد شرکت است.

حسینی افزود: «نیروهای متخصص، هوشمند و دلسوز این شرکت مهم‌ترین عامل این موفقیت و سایر دستاوردها و پیشرفت‌های شرکت هستند.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.