راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

خالقی به دنبال یکپارچه کردن شرکت داده‌ورزی سداد

فرامرز خالقی در نخستین هفته‌های فعالیت مدیرعاملی خود در داده‌ورزی سداد در نشست‌های تعاملی با معاونین، مدیران، مدیران پروژه و رؤسای بخش‌های مختلف جهت آشنایی کامل با ساختار معاونت‌ها در لایه‌های سازمانی و فرآیندهای عملیاتی و اجرایی پس از شنیدن صحبت‌های تمامی افراد حاضر، نقطه نظرات خود را به تفکیک هر حوزه بیان داشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت داده‌ورزی سداد، تأکید دکتر خالقی بر اصل هم‌افزایی سازمانی، پرهیز از نگاه بخشی و اهتمام جمعی کلیه ارکان شرکت و معاونت‌ها برای تحقق اهداف سازمانی، یکی از اصلی‌ترین رهنمون‌های ایشان در جلسات برگزار شده، بود؛ نکته قابل‌توجه دیگر در برگزاری این نشست‌ها، زمان طولانی هر آن به دلیل حجم موضوعات مطروحه و همچنین فضای تعاملی موجود در آن‌ها بود که بعضاً در زمانی بیش از 5 ساعت به‌صورت فشرده و تا دیر وقت جریان داشت که نشان از میزان توجه و دقت بالای مدیرعامل سداد به موضوعات سازمانی و پرسنل شرکت، دغدغه‌ها و نقطه نظرات آن‌ها دارد. در نشست فرامرز خالقی و معاونت‌های سداد، موارد زیر قابل اشاره است:

نشست مدیرعامل سداد و معاونت مالی و اداری، موضوعات و موارد مربوط به بخش‌های مالی، حسابداری، پشتیبانی، نیروی انسانی، آموزش و در نهایت روابط عمومی مطرح شد و هر یک از مدیران حاضر در جلسه در رابطه با بخش سازمانی مربوط به خود، شرح کاملی ارائه دادند؛ در خلال تشریح موارد، دکتر خالقی سؤالات خود را در رابطه با عملکرد و فرآیندهای هر بخش مطرح کرده و پس از شنیدن پاسخ‌های ارائه شده، نقطه نظرات خود را در هر زمینه بیان داشت.

بخشی از نشست فرامرز خالقی با معاونت اداری و مالی، پیرامون موضوعات رفاهی، حقوق و مزایای پرسنل تمرکز یافته بود که او با بیان سیاست‌های کلی شرکت در این زمینه، استقبال خود را از طرح‌های پیشنهادی در این خصوص را اعلام کرد و تمرکز بر امور رفاهی هدفمند در شرکت را خواستار شد.

Safa-2-Way2pay-95-11-10

نشست مدیرعامل سداد و معاونت کسب‌وکار، معرفی بخش‌های سازمان‌دهی انجام شده در این معاونت در قالب فایل پاورپوینت ارائه گردید که هر یک از مدیران امور خریدهای داخلی، خریدهای خارجی، امور قراردادها، کمیسیون معاملات، فروش شارژ و در نهایت توسعه کسب‌وکار، ضمن ارائه آمارهای هر یک از حوزه‌ها، مسائل و مشکلات موجود را طرح نمودند. دکتر خالقی نیز در این نشست، ضمن بر شمردن سیاست‌های حوزه بازرگانی، در رابطه با هر یک از موضوعات مطرح شده، نقطه نظرات راهگشای خود را بیان کرد. او ضمن ارائه تجربه‌های سالیان گذشته خود در حوزه بازرگانی، خرید خوب را لازمه فروش مناسب دانست و رهنمون‌های لازم در خصوص مکانیزم‌ها و فرآیندهای خرید را یادآور شد.

Safa-1-Way2pay-95-11-10

نشست مدیرعامل سداد و معاونت طرح و برنامه، در این نشست رؤسای بخش‌های برنامه‌ریزی و پایش، مدیریت پروژه، بهبود سازمانی، سیستم‌های اطلاعاتی سازمانی، تحقیق و توسعه، فعالیت‌های اجرایی خود را تشریح کردند. فرامرز خالقی نیز ضمن بر شمردن اهمیت جایگاه تحقیق و توسعه در شرکت‌های فناوری اطلاعات، واحد طرح و برنامه را به جهت عهده‌دار بودن ارائه گزارش‌های تحلیلی در رابطه با عملکرد شرکت در ابعاد گوناگون، دارای مسؤولیت خطیر دانسته و پیوستگی و استمرار در ارائه گزارش‌های مدیریتی در هر حوزه را یادآور شد.

Safa-1000-Way2pay-95-11-10

او رویکرد الگوبرداری از شرکت‌های مطرح جهانی در حوزه فناوری اطلاعات را متذکر شد و ابراز امیدواری کرد که با رویکرد تحلیلی مناسب، گزارش‌های مدیریتی تهیه و در اختیار مدیریت قرار گیرد. همچنین فاکتور زمان ارائه گزارش‌ها و هوشمندی در ارائه گزارش‌ها را به‌عنوان دو عامل کلیدی مدنظر قرار داده و در این خصوص سعی و تلاش بیشتر همکاران را خواستار شد.

نشست مدیرعامل سداد و معاونت نرم‌افزار، کلیه مدیران پروژه‌های شرکت، همچنین مدیران بخش‌های داده‌های کلان، عملیات نرم‌افزار، سامانه‌های بانکداری مدرن و پشتیبانی سرویس‌ها نسبت به ارائه معرفی بخش‌های تابعه اقدام کرده و موضوعات حائز اهمیت در بخش تابعه را خاطرنشان کردند. دفتر مدیریت پروژه و اسکرام نیز، فعالیت‌های انجام گرفته را به اختصار تشریح کرد.

در این نشست مدیرعامل سداد با اشاره به پروژه‌های جدید شرکت در حوزه کارت و همچنین پروژه‌های نوآورانه شرکت، بر استفاده از پتانسیل‌های داخلی شرکت تأکید و لزوم به‌کارگیری دانش موجود در شرکت در پروژه‌های مختلف را یادآور شد. ایشان با اشاره به کسب عنوان اول نوآوری‌های بانکی توسط سامانه بام در ششمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، ضمن تشکر از زحمات تیم مذکور، بر استمرار موفقیت‌های این‌چنینی در تیم‌های نرم‌افزاری شرکت، تأکید داشت و حفظ موقعیت فعلی را به مراتب سخت‌تر از به دست آوردن آن، دانست.

او با ابراز خرسندی از روحیه نوآوری موجود در تیم‌های پروژه‌ای لزوم حرکت به سمت نیازهای پنهان مشتریان را بالاخص در طراحی سامانه‌های مشتری محور مورد تأکید قرار داد و توجه خاص به این موضوع را خواستار شد.

نشست مدیرعامل سداد و معاونت عملیات، مدیران و رؤسای بخش‌های مختلف شبکه و ارتباطات، امنیت، عملیات و پشتیبانی و مرکز داده با حضور در این نشست، نسبت به تشریح مسؤولیت‌های محوله و وظایف بخش‌های مرتبط پرداخته و مشکلات و مسائل مربوطه را اظهار داشتند. فرامرز خالقی در این نشست، ضمن تأکید بر اهمیت امنیت و ارتباطات شبکه‌ای سالم، همراهی بخش‌های امنیت و شبکه با سایر بخش‌های عملیاتی را در عین انجام صحیح و کامل وظایف خواستار شد.

Safa-3-Way2pay-95-11-10

او همچنین با بیان برنامه‌های کلان شرکت در خصوص مرکز داده جدید، لزوم تجهیز منابع انسانی موردنیاز و مناسب جهت اجرای پروژه‌های در دست برنامه‌ریزی را خواستار شد. در این نشست مباحثی از قبیل مانیتورینگ شبکه و سامانه‌ها و عملیات اجرایی مرکز داده و تمرکز امور در این بخش ازجمله مباحثی بود که به‌طور مفصل موردبررسی قرار گرفت. مدیرعامل سداد ضمن تشکر از فعالیت‌های انجام شده، آمادگی خود را جهت دریافت طرح‌های جدید، با توجه به مباحث ارائه شده در نشست اعلام کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.