راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

5 استارت‌آپ هیجان‌انگیز فین‌تک در سال 2017

استارت‌آپ‌های فین‌تکی که در سال 2017 بخش‌های پرداخت، سرمایه‌گذاری و کاهش ریسک را در بر می‌گیرند و قرار است که از جذابیت‌های فین‌تکی سال جدید باشد را معرفی می‌کنیم.

.

Due

«دو»، ابزاری برای کسب‌وکارهای کوچک است که به آن‌ها کمک می‌کند فرآیند صدور فاکتورشان را بهبود بخشند. معروف‌ترین کسب‌وکارهای فین‌تک در زمینه پرداخت فعالیت می‌کنند. دو هم یکی از این استارت‌آپ‌هاست که به پذیرنده‌ها درگاه پرداخت می‌دهد.

.

Neighborly

«نیبرلی» ابزاری برای بهبود خدمات مالی عمومی و سرمایه‌گذاری در شهر محل زندگی افراد است. در اقتصاد چیزی به نام مالیه عمومی یا دولتی داریم. همان‌طور که از نام این اصطلاح هم مشخص است در مالیه عمومی سرمایه‌گذاری‌های دولت در مرکز توجه است. این استارت‌آپ می‌خواهد سرمایه‌گذاری دولتی در شهرها را متحول کند و به مردم این فرصت را بدهد که در شهر خودشان سرمایه‌گذاری کنند.

.

Realty Shares

ابزاری که برای سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات حتی با 5000 دلار به کار می‌آید! 500 شرکت برتر دنیا بازگشت سرمایه‌شان در سال 2016 حدود 5 درصد بوده است. هرچند این درصد از 2001 تا سال گذشته افزایش داشته، اما به‌پای سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات نمی‌رسد. سال گذشته بازگشت سرمایه برای املاک و مستغلات نزدیک 11 درصد بوده است.

.

TrueAccord

ابزاری است برای کاهش ریسک. شرخری مدرن! بیشتر کسب‌وکارهای استارت‌آپی در حوزه B2C متمرکز شده و کمتر به حوزه‌های B2B پرداخته‌اند. مشتریان این کسب‌وکار، خود کسب‌وکارها هستند. یکی از مسائل کسب‌وکارهای مالی مطالبات معوق است. این کسب‌وکار به کمک هوش مصنوعی به کمک کسب‌وکارها می‌آید که هزینه‌ها و ریسک‌های مطالبات معوق را کاهش دهد.

.

Adyen

این روزها کسب‌وکارهای زیادی در فضای فین‌تک خلق شده‌اند که کارشان تسهیل انتقال پول بین مرزهای کشورهاست. به این‌گونه از فین‌تک‌ها رمیتنس می‌گویند. کسب‌وکارهای پرداخت هم معروف‌ترین نوع فین‌تک‌ها محسوب می‌شوند. «آیدن» این دو گونه را باهم ترکیب کرده و به درد کسانی می‌خورد که مشتریان بین‌المللی دارند.

منبع: هفته نامه کلیک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.