راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فرامرزی در رونمایی کتاب ایران کیش: مسیر صنعت پرداخت تغییر کرده است

صادق فرامرزی مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش گفت: «ایستادگی و تمرکز شرکت‌های پرداخت بر روی دستگاه کارت‌خوان باعث رشد پایدار نیست باید به سراغ محصولات جدید رفت و با توجه به ضریب نفوذ بالای موبایل در بین مردم، صنعت پرداخت نیز به این سمت متمرکز می‌شود.»

به گزارش روابط عمومی شرکت ایران کیش، فرامرزی در جمع خبرنگاران مراسم رونمایی از جلد 1 و 2 کتاب کودک «من زمین را دوست دارم»، در پاسخ به این پرسش که ایران کیش تا چه میزان به تغییر مسیر صنعت پرداخت در کشور توجه کرده، اظهار داشت: «ایران کیش در دو سال گذشته کارهای توسعه‌ای بسیاری انجام داده است. ما از سمت دستگاه کارت‌خوان به سمت موبیلیتی و موبایل و درگاه‌های پرداخت‌های مختلف غیر فیزیکی روی آوردیم و از سال بعد وجهه دیگر این صنعت به نمایش درخواهد آمد.»

او با اشاره به اکوسیستم پات ایران کیش افزود: «همه اجزای ایران کیش از امروز در پات لایف (PUT LIFE) خلاصه خواهد شد.»

roonamaei-1000-way2pay-95-10-16

فرامرزی همچنین در پاسخ به سؤال خبرنگاری درباره رونمایی از جلد 1 و 2 مجموعه کتاب کودک «من زمین را دوست دارم» گفت: «ایران کیش از دو سال پیش و درزمانی که کمتر شرکتی مسئولیت‌های اجتماعی را جدی گرفته بود فعالیت‌هایش را در این بخش (مسئولیت اجتماعی) دنبال می‌کرد. ساخت یک مدرسه سبز، درختکاری و حذف سررسیدهای غیرضروری (به‌منظور ارج نهادن به محیط‌زیست) ازجمله فعالیت‌های این شرکت در این حوزه بوده است.»

او بابیان اینکه شرکت کارت اعتباری ایران کیش، در ادامه مسئولیت‌های اجتماعی خود به حوزه کودک و نوجوان توجه کرده است. به کتاب 6 جلدی من زمین را دوست دارم اشاره کرد و گفت: «این کتاب ویژه کودکان است و در همایش ششمین بانکداری الکترونیک از جلد 1 و 2 آن رونمایی شد تا به تعهدمان در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی جامه عمل بپوشانیم. تدوین این کتاب یک سال طول کشیده است.»

مدیرعامل شرکت ایران کیش گفت: «ازآنجایی‌که صنعت پرداخت برای بچه‌ها غیرقابل‌باور است سعی شده تا در این 6 جلد، صنعت پرداخت در سیر داستانی کودکانه مطرح شود. کتاب دارای 10 شخصیت است که هریک بخشی از تاریخ بشر را در بر می‌گیرند و از کشف آتش تا تلفن همراه و تکنولوژی روز، طی داستان‌هایی روایت می‌شود.»

مجموعه کتاب من زمین را دوست دارم، طرحی از صادق فرامرزی است که با نویسندگی محمدرضا رحمانی و تصاویری از هاله قربانی، توسط انتشارات خانه ادبیات منتشر شده است. این کتاب در چهاردهم دی‌ماه و در ششمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت رونمایی شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.