راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اتیک در نخستین نمایشگاه توانمندی‌های صنعت حمل‌ونقل شهری حضور دارد

شرکت اتیک به‌عنوان مجری پروژه‌های کارت شهروندی و پرداخت خرد شهری در کشور، با حضور در نخستین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صنعت حمل‌ونقل شهری جدیدترین تولیدات و توانمندی‌های خود در این صنعت را عرضه می‌کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت فناپ، نخستین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صنعت حمل‌ونقل شهری با رویکرد اقتصاد مقاومتی، از چهاردهم دی‌ماه شروع شد و تا هفدهم دی‌ماه ادامه دارد و علاوه بر سازمان‌های حمل‌ونقل شهری، شرکت‌های فعال حوزه فناوری اطلاعات و خدمات شهری نیز در این نمایشگاه حضور دارند و تولیدات، خدمات و تکنولوژی‌های نوین این عرصه را به نمایش می‌گذارند.

اتیک به‌عنوان یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده راه‌حل‌ها و رویکردهای نوین پرداخت خرد الکترونیکی که تاکنون در چندین شهر کشور ازجمله مشهد مقدس، کیش، اهواز، قزوین، اصفهان، کرمان و کرمانشاه مجری پروژه کارت شهروندی بوده است، با حضور در این نمایشگاه به معرفی آخرین فناوری‌ها و دستاوردهایش در حوزه خدمات شهری می‌پردازد.

استفاده از فناوری‌های روز دنیا در حمل‌ونقل شهری، برنامه‌ریزی برای کمک به کاهش آلودگی هوا، رقابت‌پذیری تولیدات ملی، تحقق اقتصاد مقاومتی، هم‌افزایی توان داخلی و عرضه توانمندی‌های رقابت‌پذیر کشور، انتقال دانش فنی و تکنولوژی روز و کارآمد به کشور در راستای رشد کیفی و کمی محصولات داخلی برخی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صنعت حمل‌ونقل شهری روزهای چهاردهم تا هفدهم دی‌ماه از ساعت ۹ تا ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب دایر است و شرکت اتیک در غرفه اتوبوس‌رانی کرمان میزبان علاقه‌مندان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.