شرکت‌ها

پلتفرم وفادارسازی مشتریان ارتباط فردا محصول برتر جشنواره نوربخش شد

نوشته شده توسط اتاق خبر راه پرداخت

پلتفرم وفادارسازی مشتریان شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا به‌عنوان محصول برتر جشنواره دکتر نوربخش انتخاب شد. این جایزه به دلیل نوآوری در اجرا و پیاده‌سازی «ایران کارت» بانک آینده به شرکت مذکور تعلق گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا، این محصول با توجه به تحقیقات انجام شده از مشتریان و برحسب نیازهای ایشان توسعه پیدا کرده و با ارائه خدمات متمایز به‌عنوان یک پلتفرم وفادارسازی طراحی شده است. ایران کارت یک کارت‌بانکی منحصربه‌فرد است که علاوه بر امکان خرید، از امتیاز برگشت نقدی، پیشنهادهای ویژه و کسب امتیاز به‌منظور ارتقا سطح کارت برخوردار است.

norbak-1000-way2pay-95-10-15-a-1

ایران کارت ‌بانک آینده در حال حاضر تنها پلت‌فرم وفادارسازی مشتری با برگشت نقدی در کشور است با توجه به مزیت‌های رقابتی که دارد منتخب کسب‌وکارهای دیگر است، پرشیا خودرو (نماینده رسمی بی‌ام‌دابلیو)، لئون، ستاره، جامعه فرهنگی یاوری و … از این پلت‌فرم به‌صورت برند مشترک برای وفادارسازی مشتریان خود استفاده می‌کنند.

ایران کارت به‌صورت رایگان می‌تواند در اختیار مشتریان کلیه بانک‌ها قرار گیرد.

از دیگر محصولاتی که در بخش محصول شرکتی جشنواره دکتر نوربخش به‌عنوان محصول برتر انتخاب شدند محصول سامانه تشخیص تقلب پایای شرکت خدمات انفورماتیک و محصول بوم شرکت توسن بود.

درباره نویسنده

اتاق خبر راه پرداخت

در اتاق خبر راه پرداخت ما همه خبر‌های قابل انتشار مربوط به صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک ایران را در راه پرداخت منتشر می‌کنیم. ما در راه پرداخت تلاش می‌کنیم بیش و پیش از خبررسانی، تحلیل ارائه کنیم. اما مخاطبان ما می‌توانند از طریق اتاق خبر در جریان مهم‌ترین رویدادها و روندها هم قرار بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید