راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

در دومین چالش نوآوری توسن چه خبر است؟

هدیه قربانی؛ وبلاگ توسن بوم / زمستان امسال توسعه‌دهندگان حوزه مالی با ایده‌های نوآورانه خود می‌توانند در چالشی سه‌روزه دور هم جمع شده و به رقابت بپردازند. از ابتدای دی‌ماه امسال زنگ ثبت ایده دومین «چالش نوآوری توسن» به صدا درمی‌آید. روزهای پایانی بهمن‌ماه، شرکت توسن میزبان دومین دوره ماراتن برنامه‌نویسی بر پایه سرویس‌های بانکی خواهد بود.

چالش نوآوری توسن از پنج‌شنبه ۲۸ بهمن تا شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ در محل شرکت توسن در پارک فناوری پردیس با هدف برگزاری چالشی نو و استقبال از ایده‌های جدید، برگزار خواهد شد. نتیجه اولین دوره هکاتون توسن، اتصال بیش از ۱۳ استارت آپ فین تک به اکوسیستم بانکی توسن بوم بوده است و همچنین بیش از ۲۰ استارت آپ دیگر در حال اتصال محصول خود به اکوسیستم توسن بوم می‌باشند.

این چالش رویدادی سه‌روزه است و تیم‌های توسعه‌دهنده‌ای که ایده‌های نوآورانه در حوزه مالی دارند می‌توانند با ثبت ایده‌های خود در وب‌سایت این چالش، شانس خود را برای یک رقابت فشرده و کسب یک تجربه ناب در پیاده‌سازی اپلیکیشن‌های بانکی و مالی امتحان کنند. افراد و تیم‌های علاقه‌مند ابتدا بایستی طرح خود را از اول دی در وب‌سایت tosanboom.ir ثبت کنند، سپس هیئت‌داوران از میان طرح‌های رسیده، ۲۰ طرح برتر را انتخاب کرده و برای شرکت در برنامه از آن‌ها دعوت خواهند کرد. چه ایده‌ای بدهیم؟

hakto-1000-way2pay-95-10-08

ایده‌های تیم‌ها می‌بایست در حوزه فین‌تک باشد و هر چه ایده تیم‌ها از نوآوری بیشتری برخوردار باشد شانس بیشتری برای راه‌یابی به مرحله معارفه ایده دارد. در ادامه حوزه‌های مختلفی را که تیم‌ها امکان ایده پردازی دارند را معرفی می‌کنیم:

  • همه بانک‌ها به دنبال مشتریان حقوقی، شرکت‌ها و کسب‌وکارهای تجاری هستند. چه سرویس‌ها و محصولات نوآورانه‌ای می‌توان به این دسته از مشتریان ارائه کرد؟
  • چگونه می‌توانیم به شرکت‌های کوچک و متوسط کمک کنیم تا کسب‌وکارشان را بهتر مدیریت کنند؟
  • تکنولوژی‌های جدید مانند بلاک‌چین چگونه می‌توانند بانکداری را متحول کنند؟
  • از نقطه دید یک بانک، چگونه می‌توانیم مشتریان خرد را حفظ کنیم و وفاداری آن‌ها را به بانک بیشتر کنیم؟
  • چه محصولات نوآورانه‌ای می‌توانیم در اختیار مشتریان بانک‌ها قرار بدهیم؟

جوایز دومین دوره چالش نوآوری توسن برای تیم اول، مبلغ ۳۰ میلیون تومان، تیم دوم ۲۰ میلیون تومان و تیم سوم ۱۰ میلیون تومان است. همین‌طور برای تقدیر از بهترین ایده نیز مبلغ ۱۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. تیم‌های نوآور با شرکت در این رویداد امکان عرضه محصولات و خدمات خود را به مشتریان بانک‌ها و مؤسسات مالی پیدا می‌کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت رویداد به آدرس https://tosanboom.ir مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.