راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رمیس، حامی طلایی ششمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت

رمیس برای اولین بار در نمایشگاه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت حضور می‌یابد. این شرکت با سابقه‌ای 15 ساله در ارائه خدمات تخصصی فناوری اطلاعات از جمله به بانک‌ها، اخیراً فعالیت‌هایی را درزمینۀ فناوری‌های بانکداری و پرداخت شروع کرده است.

به گفته احسان پورمند، مدیرعامل رمیس، این شرکت از سال گذشته بعد از تحقیقی گسترده و ایجاد ارتباط‌های لازم اقدام به ایجاد واحد تجاری مستقل برای راه‌اندازی پروژه‌هایی با تمرکز بر پرداخت الکترونیکی کرد.

رمیس در ماه‌های اخیر موفق شد با امضای قرارداد با شرکت‌های Backbase و Comviva به‌طورجدی وارد حوزه پرداخت الکترونیکی شود.

پورمند درباره شرکت Backbase می‌گوید: «Backbase یک شرکت بسیار معتبر هلندی است که توانسته پلتفرمی را برای استفاده در واحدهای بازاریابی و مشتریان به‌منظور ایجاد بازارهای جدید طراحی کند به‌نحوی‌که با استفاده از آن می‌توان سرویس‌های بانکداری الکترونیکی را در قالبی جدید در اختیار کاربران قرار داد.»

بانک‌هایی مانند ING و ABN AMRO از مشتریان Backbase هستند. پلتفرم Backbase به کاربر این امکان را می‌دهد که سرویس‌های بانکداری الکترونیکی را با توجه به نیاز و سلیقه خود تغییر دهد. مدیرعامل رمیس درباره مزایای این پلتفرم می‌گوید: «این فناوری به‌اندازه‌ای دست مدیران بانک‌ها را باز می‌گذارد که می‌توانند بر اساس اطلاعاتی که از صاحب حساب دارند، بر اساس سن و جنسیت به‌صورت کاملاً هوشمند در هنگام ورود به صفحه بانکداری الکترونیکی خود طراحی متفاوتی را به نمایش بگذارند.»

رمیس علاوه بر این برای ارئه سرویس کیف پول همراه به بانک‌ها و شرکت‌ها قراردادی را با شرکت Comviva امضاء کرده است. به گفته پورمند، Comviva در حال حاضر بیشترین سهم بازار کیف پول موبایلی دنیا را در اختیار دارد به‌نحوی‌که نفرات دوم و سوم این حوزه مجموع سهم بازارشان بازهم به سهم بازار Comviva نمی‌رسد.

ششمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت دوشنبه و سه‌شنبه ۱۳ و ۱۴ دی‌ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود. رمیس حامی طلایی این رویداد است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.