راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دوره آشنایی با الزامات استاندارد بین‌المللی PCI برگزار می‌گردد

دوره آشنایی با الزامات استاندارد بین‌المللی PCI توسط آشنا ایمن برگزار می‌گردد. این دوره قرار است طرح کلی پیرامون چالش‌های موجود در حوزه امنیت صنعت پرداخت ارائه دهد و توضیح می‌دهد که چگونه با استفاده از استاندارد PCI می‌توان این مسائل را پوشش داد.

برگزارکنندگان این دوره درباره مزایای آن چهار مورد را بیان کرده‌اند:

  • تطابق با استاندارد PCI DSS را در راستای کسب‌وکار خود توسعه می‌دهید؛
  • این دوره توسط QSA ایرانی وبه زبان فارسی ارائه خواهد شد؛
  • آشنایی با یکی از اثربخش‌ترین استانداردهای امنیت اطلاعات و آخرین تغییرات استاندارد PCI DSS؛
  • هزینه‌ها را کنترل کرده و با استفاده از  نمونه‌های موفق دنیا، دیدگاه واقع‌گرایانه‌ای به شما می‌دهد.

مخاطبان این دوره مدیران اجرایی، مدیران امنیت شبکه و امنیت اطلاعات، کارشناسانی که حوزه کاری آنها از انطباق‌پذیری با PCI تأثیر می‌پذیرد، افراد علاقه‌مند به صنعت پرداخت و کسانی که بایستی انطباق با استاندارد PCI DSS را در سازمان خود پیاده‌سازی کنند هستند.

برگزارکنندگان این دوره گفته‌‌اند که برای شرکت در این دوره نیاز به دانش خاصی در حوزه استاندارد PCI نیست؛ اما پیشنهاد می‌شود شرکت‌کنندگان خلاصه‌ای از استاندارد را مرور کرده و با برخی مفاهیم امنیتی آشنا باشند.

پس از اتمام دوره نیز آزمون کتبی برگزار می‌شود که حدنصاب قبولی در آن، ۷۰ امتیاز است. به دانش آموختگان پس از شرکت در آزمون و کسب امتیاز حدنصاب قبولی، گواهی بین‌المللی معتبر از طرف شرکت QSA اعطا خواهد گردید. تعداد شرکت‌کنندگان این دوره حداقل ۱۵ و حداکثر ۲۰ نفر خواهد بود. این دوره در دو روز متوالی معادل ۱۶ ساعت برگزار خواهد گردید.

فایل PDF معرفی دوره را هم می‌‌توانید از اینجا دانلود کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.