راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شش سرویس جدید اینترنت‌بانک مسکن کدام هستند؟

بانک مسکن در راستای افزایش سرعت رشد فناوری اطلاعات در زندگی روزمره و توسعه خدمات بانکداری، نسبت به ارائه شش سرویس جدید سامانه اینترنت‌بانک با عناوین «انفصال/اتصال حساب»، «پیگیری درخواست‌های ثبت شده»، «درخواست صدور کارت»، «انتقال وجه گروهی به کارت/ حساب تسهیلات»، «گزارش عملکرد ماهانه» و «نمایش مانده تسویه در سرویس صورتحساب و صورت وضعیت تسهیلات» اقدام کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک مسکن، با راه‌اندازی سرویس «انفصال/اتصال حساب» به‌منظور بهینه‌سازی ارائه خدمات به مشتریان بانک مسکن، کاهش هزینه‌های صدور کارت برای متقاضیان و تسهیل در حمل و نگهداری کارت‌های الکترونیکی بانکی، امکان ارتباط چند حساب به یک کارت فراهم شد.

از طریق این سرویس، دارندگان حساب‌های متمرکز بانک می‌توانند اقدام به درخواست اتصال چند حساب متمرکز خود نزد بانک مسکن به یک کارت الکترونیکی کنند که در راستای کاهش مراجعه مشتریان به بانک، این سرویس از طریق اینترنت‌بانک فعال شد.

کاربران اینترنت‌بانک مسکن با استفاده از این سرویس می‌توانند حساب‌های متصل به کارت را مشاهده و نسبت به انفصال حساب‌های نمایش داده شده از کارت اقدام کنند. همچنین در این قسمت لیست حساب‌های قابل اتصال به کارت به کاربر نمایش داده شده و امکان اتصال آن‌ها به کارت وجود خواهد داشت.

همچنین با راه‌اندازی سرویس «پیگیر درخواست‌های ثبت شده» نیز با ورود شماره درخواست که در هنگام ثبت هر درخواست به مشتری اعلام می‌شود، یا ورود بازه زمانی مدنظر، لیستی از درخواست‌های ثبت شده جهت صدور کارت هدیه، صدور کارت المثنی و تمدید کارت آخرین وضعیت درخواست‌های ثبت شده قابل‌مشاهده است.

سرویس «درخواست صدور کارت» از طریق اینترنت‌بانک مسکن از دیگر سرویس‌های جدید مشتریان این بانک است که کاربران اینترنت‌بانک مسکن می‌توانند نسبت به صدور کارت هدیه، کارت المثنی و تمدید کارت اقدام کنند.

روابط عمومی بانک مسکن همچنین از فعال شدن «انتقال وجه گروهی به کارت/ حساب تسهیلات» از طریق اینترنت بانک مسکن خبر داد تا با استفاده از این سرویس، کاربر اطلاعات چند کارت یا حساب تسهیلات و تنها یک مرتبه اطلاعات کارت یا حساب مبدأ خود را وارد کند.

همچنین با فعال شدن سرویس «نمایش فیلد مانده تسویه در سرویس صورتحساب و صورت وضعیت تسهیلات»، در هنگام انجام عملیات پرداخت قسط، صورت وضعیت تسهیلات و یا دریافت صورتحساب، فیلد مانده تسویه به کاربران نمایش داده می‌شود.

سرویس «گزارش عملکرد ماهانه» نیز فراهم شد تا تراکنش‌های ماه‌های مختلف برای کاربران قابل‌مشاهده باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.