راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دورهمی بزرگ یلدای کارآفرینان استارت‌آپی

کارآفرینان استارت‌آپی در همایش «یلدای کارآفرینان استارت‌آپی» گرد هم خواهند آمد. این دورهمی بزرگ شب یلدا ۳۰ آذرماه در شهر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش هفته‌نامه شنبه، اکبر هاشمی، دبیر این همایش درباره هدف از برگزاری این رویداد فرهنگی گفت: «در سنت ایرانیان، شب یلدا شب دورهمی خانواده‌هاست؛ شبی که بزرگ و کوچک گرد هم آمده و از کسب‌وکار و زندگی روزمره می‌گویند و می‌شنوند. ما جمعی از فعالان اکوسیستم نیز برآنیم در این شب ایرانی، خانواده بزرگ کارآفرینان اکوسیستم استارت‌آپی ایران را گرد هم آوریم و در فضایی دوستانه فارغ از رقابت‌های روزمره به گفت‌وشنود بپردازیم و از بیم‌ها و امیدهایمان به آینده روشن سخن بگوییم. به شکرانه نزدیک به یک‌سال فعالیت، موفقیت‌ها و شکست‌هایمان را با انار و هندوانه مزمزه کنیم و تفألی به حضرت حافظ بزنیم و بر همدلی‌ها بیفزاییم.»

yald-way2pay-95-09-18

دبیر همایش «یلدای کارآفرینان استارت‌آپی» در مورد برنامه‌های این همایش یک‌روزه گفت: «در این همایش که فعالان اکوسیستم استارت‌آپی و مدیران استارت‌آپ‌ها حضور خواهند داشت، سه پنل برگزار خواهد شد؛ پنل اول که پنل «کارآفرینان قهرمانان ملی» نام دارد، با حضور مدیران مطرح‌ترین و بزرگ‌ترین استارت‌آپ‌های ایران برگزار می‌شود. مدیریت این پنل را میلاد صابری از فعالان اکوسیستم برعهده دارد. در پنل دوم مدیران و بنیان‌گذاران مراکز نوآوری و شتاب‌ده‌ی در مورد صیانت از نخبگان و ایده‌های جوانان ایرانی به بحث و تبادل‌نظر خواهند پرداخت.‌ رضا کلانتری‌نژاد، بنیان‌گذار شتاب‌دهنده شزان این پنل را مدیریت خواهد کرد و در پنل سوم که با مدیریت شهرام شریف از روزنامه‌نگاران باسابقه و از فعالان اکوسیستم استارت‌آپی ایران برگزار می‌شود، مدیران ارشد صندوق‌های جسورانه به موضوع تأمین مالی کسب‌وکارهای نوپا خواهند پرداخت.»

این همایش توسط جمعی از فعالان اکوسیستم استارت‌آپی ایران برگزار می‌شود که می‌توان به برخی از حامیان این همایش اشاره کرد: انجمن کسب‌وکارهای اینترنتی، سایت آی‌تی ایران، کنسرسیوم کسب‌وکارهای اینترنتی، هفته‌نامه شنبه، بانی، اتاق بازرگانی اصفهان، ایوند، راه‌پرداخت، همفکر مشهد، باشگاه موفقان، روزنامه اصفهان امروز، همفکر تهران و… همچنین کسانی که تمایل به شرکت در این همایش دارند، می‌توانند از طریق سایت ایوند ثبت‌نام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.