راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

عضویت ایران ارقام در اتحادیه بین‌المللی صنعت خودپرداز

شرکت ایران ارقام به‌عنوان اولین شرکت ایرانی در راستای گسترش همکاری‌های علمی، پژوهشی و آموزشی بین‌المللی و با هدف پیشتازی در توسعه داخلی صنعت خودپرداز، به عضویت رسمی اتحادیه بین‌المللی صنعت خودپرداز با نام اختصاری ATMIA درآمد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ایران ارقام، اتحادیه بین‌المللی صنعت خودپرداز (ATMIA) که اکنون با بیش از 7500 عضو از 65 کشور جهان معتبرترین نهاد بین‌المللی فعال در صنعت خودپرداز است، از سال 1997 میلادی فعالیت خود را آغاز کرده است. این اتحادیه به‌عنوان یک نهاد تجاری غیرانتفاعی مستقل با هدف ایجاد همسویی و هماهنگی در صنعت خودپرداز و توسعه جهانی این صنعت، مأموریت خود را در سه عنوان تعریف کرده است: «بهبود جهانی میزان استفاده از خودپرداز و رشد صنعت خودپرداز»، «محافظت از دارایی‌ها، اعتماد عمومی و خوش‌نامی این صنعت» و «ایجاد زمینه آموزش، استفاده از تجربیات موفق و فرصت شراکت برای اعضای خود».

عضویت ایران ارقام در اتحادیه بین‌المللی صنعت خودپرداز
عضویت ایران ارقام در اتحادیه بین‌المللی صنعت خودپرداز

این اتحادیه با تشکیل کمیته‌های متعدد مرتبط با این صنعت با موضوعاتی مختلف ازجمله قوانین دولتی، نظارت رگولاتوری حاکم بر آن، امنیت خودپرداز، نمونه‌های برتر این صنعت و مسائل مرتبط با توسعه‌دهندگان جهانی خودپرداز به ارائه خدمت به فعالان این صنعت می‌پردازد. شرکت‌های عضو این اتحادیه، از فرصت آشنایی با آخرین دستاوردها و چالش‌های بین‌المللی پیش روی این صنعت در سطح جهان برخوردار هستند و ایران ارقام نیز با عضویت در این اتحادیه مقدمات لازم را برای بهره‌گیری و بومی‌سازی راهبردهای بین‌المللی صنعت در حوزه فعالیت خود فراهم خواهد ساخت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.