راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور شرکت توسن تکنو در رویداد تراستک 2016

رویداد سالانه تراستک 2016 کن برگزار شد و این نمایشگاه نیز مانند دیگر رویدادهای صنعت محلی بود برای به اشتراک‌گذاری دانش و ارائهٔ محصولات و فناوری‌های جدید که با استقبال حدود 300 نفر از فعالان و متخصصین ایرانی صنعت بانکی و پرداخت همراه بود. با توجه به عدم امکان حضور تمامی شرکت‌ها، فعالان و کارشناسان و متخصصان فناوری اطلاعات بانکی و پرداخت، درمجموع این نمایشگاه با استقبال ایرانی‌ها مواجه شد و مجموعه‌ای از مدیران، متخصصان و فعالان ایرانی صنعت بانکداری و پرداخت در این رویداد حاضر شدند.

محورهای کلی همایش تراستک 2016 کن که امسال با نام، شکل، مکان و هدف‌های جدید برگزار شد، شامل بحث در مورد نابودی کلمات عبور از طریق احراز هویت بیومتریک، انقلاب پیش روی تجارت و پرداخت، مدیریت اطلاعات و امنیت آن، مرزهای هوشمند شامل کنترل و جلوگیری و حفاظت، درهم‌ریختگی پرداخت‌ها چرا چگونه و چرا حالا، چگونگی شکل‌گیری یک بازار جدید با تغییرات رگولاتوری، تقلب و ریسک‌های سایبری، پرداخت‌های موبایلی و آیندهٔ زنجیرهٔ تأمین بود.

در این میان شرکت توسن تکنو نیز با توجه به رویکرد همیشگی و نیز با عنایت به لزوم آشنایی مدیران و متخصصان خود با آخرین دستاوردها و فناوری‌های نوآورانهٔ شرکت‌های بین‌المللی، در قالب یک تیم کاری در این رویداد حاضر شد.

آرش حسین‌پور معاون بازاریابی شرکت توسن تکنو در این خصوص می‌گوید: «در طول برگزاری این رویداد، محصولات جدیدی از شریک تجاری توسن تکنو در حوزهٔ پرداخت که پیش‌ازاین در نمایشگاه کارت و پرداخت خاورمیانه (دبی-2016) رونمایی اولیه شده بود به بازار معرفی شد. شرکت PAX این بار با راهکارهای متنوع و جدید خود در دستگاه‌های D220، Q80،A920 و PX7 در این نمایشگاه حضور فعال داشت و چشم‌انداز مطلوبی از محصولات با کیفیت خود در حوزهٔ پرداخت و فروشگاهی را ارائه داد.»

شرکت توسن تکنو

حسین‌پور در ادامه با تشریح دقیق‌تر قابلیت‌های دستگاه‌های جدید می‌افزاید: «در حوزهٔ Retail Multi-Lane Terminal ها دستگاه PX7 یک دستگاه مبتنی بر گزینه‌های اتصال چندگانه، دارای صفحه‌نمایش رنگی و بزرگ 7 اینچی، امکان NFC و امضای الکترونیک است. همچنین دستگاه دیگر در این حوزه، A920 است. در دستگاه A920 که یک دستگاه اندرویدی است، امکان صفحه لمسی به‌صورت خیلی مطلوب گنجانده شده و این دستگاه کیفیت تصویر و صدای بسیار عالی دارد. همچنین با توجه به پلتفرم اندرویدی آن، این دستگاه یک گزینهٔ مطلوب برای برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان Application های کاربردی است که بتوانند انواع و اقسام نرم‌افزارهای مرتبط با پرداخت را روی آن پیاده‌سازی نمایند و از این بستر و مزایای بسیار آن استفاده نمایند.»

وی همچنین در خصوص دستگاه‌های Countertop Payment Terminal به دستگاه Q80 اشاره کرد و افزود: «دستگاه Q80 به‌عنوان کارت‌خوان رومیزی با قابلیت باتری برای انجام ۲۰۰ تراکنش در صورت قطع برق یا انجام تراکنش در نقطه‌ای دورتر از محل ثابت کارت‌خوان طراحی شده است که عملاً امکان استفادهٔ موبایلی به دستگاه کارت‌خوان را می‌دهد.»

حسین‌پور همچنین به دستگاه D220 اشاره کرده و گفت: «این دستگاه با امکان اضافه شدن قابلیت GPS و در حوزهٔ mPOS Device است و با صفحه‌نمایش رنگی، امکان شارژ بی‌سیم و بهره‌مندی از بستر بلوتوث، GPRS، 3G و 4G امکان ارتباط چندگانه را داشته و به‌صورت بدون تماس، پرداخت از طریق آن ممکن خواهد بود.»

حسین‌پور در پایان افزود: «شرکت توسن تکنو امیدوار است با معرفی و توسعهٔ این محصولات باکیفیت و کاربردی در بازار داخلی، زمینه‌ساز رشد صنعت پرداخت و پایانه‌های فروشگاهی در ایران باشد و با هدف بهبود زندگی مردم، قابلیت‌ها و مزیت‌های این دستگاه‌ها را جهت ایجاد سهولت در فرآیندهای پرداخت ایران به کار بگیرد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.