راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آسان پرداخت نشان چهار ستاره مسئولیت اجتماعی ایران 1395 را دریافت کرد

اولین همایش مسئولیت اجتماعی کشور هفته گذشته با حضور رئیس‌جمهور در سالن اجلاس سران آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آسان پرداخت، در این همایش که وزیران بهداشت، علوم و تعاون و جمعی از نمایندگان نهادها و مؤسسات مختلف حضور داشتند جایزه و نشان ملی مسئولیت اجتماعی ایران با عنوان جایزه شهید دکتر فیاض بخش به سازمان‌ها، نهادها، مؤسسات و ارگان‌های فعال در عرصه مسئولیت اجتماعی به‌ویژه در حوزه سلامت، رفاه و تأمین اجتماعی اهدا شد.

دبیرخانه نشان مسئولیت اجتماعی؛ از بین 197 شرکت متقاضی 47 شرکت به مرحله نهایی ارزیابی نشان مسئولیت اجتماعی راه پیدا کردند و از شرکت‌های منتخب در سطوح دیپلم افتخار، نشان برنزین، سیمین و زرین تجلیل به عمل آمد.

اطلاعات تکمیلی این نهادها و ارگان‌ها تا 15 شهریورماه جمع‌آوری شده بود و برای دریافت این جایزه شاخص‌های بهبود فرآیندهای سلامت و رفاه اجتماعی، میزان مشارکت‌های مردمی، شیوه‌های مؤثر ارتقای کیفیت خدمات در مسیر رفاه اجتماعی عمومی و استانداردهای خدمات سلامت اجتماعی نیاز است.

asne-way2pay-95-09-01

هدف اصلی اهدای این جایزه ایجاد بسترهای لازم برای ارتقای سطح سلامت و بهبود کیفیت خدمات با مشارکت نهادهای اجتماعی اعلام شده است و گروه‌های هدف نشان مسئولیت اجتماعی ایران هم رسانه‌ها؛ مؤسسات خیریه؛ اشخاص حقیقی؛ مؤسسات، نهادها و سازمان‌های دولتی؛ صاحبان کالا و خدمات بخش خصوصی؛ انجمن‌ها، تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد؛ پژوهشکده‌ها، دانشگاه‌ها و مؤسسات علمی و آموزشی هستند.

در این همایش شرکت آسان پرداخت هم شرکت داشت و با کسب نمرات لازم در ارزیابی‌های به عمل آمده در جمع شرکت‌های نهایی قرار گرفت و در نهایت توانست تقدیرنامه چهار ستاره مسئولیت اجتماعی ایران 1395 را کسب کند.

شرکت آسان پرداخت به‌عنوان یک استارت‌آپ سبز همیشه ورود به حوزه‌های حمایتی و مسئولیت اجتماعی را وظیفه خود دانسته و در سال‌های اخیر با برپایی کمپین‌های مختلف حمایتی تلاش کرده تا بتواند گامی مؤثر در این حوزه بردارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.