راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تقدیر از توسن تکنو در همایش جهانی GRG به عنوان شریک طلایی خود

همایش جهانی شرکت GRG با حضور شرکت توسن تکنو به‌عنوان شریک تجاری این شرکت در ایران، در شهر گوانگجو چین برگزار شد. در این همایش بیش از 320 نفر از مشتریان و شرکت‌های همکار به ارائهٔ تجارب، برنامه‌های توسعه‌ای و موفقیت‌های خود پرداخته و شرکت GRG نیز آخرین دستاوردها و محصولات جدید خود را معرفی و در اختیار همکاران بین‌المللی خود قرار داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسن تکنو، در طی برگزاری این همایش، شرکت GRG با نمایش فیلمی از موفقیت‌ها و دستاوردهای خود در بازار جهانی، کشور ایران را به‌عنوان یکی از پیشروترین و موفق‌ترین کشورها در ارائهٔ محصولات نوآورانه و توسعه‌یافته خود در حوزهٔ بانکی معرفی کرد.

تقدیر از توسن تکنو در همایش جهانی GRG به عنوان شریک طلایی خود
تقدیر از توسن تکنو در همایش جهانی GRG به عنوان شریک طلایی خود

در پایان این همایش، مراسم اهدای جوایز به شرکای برتر تجاری GRG برگزار شد که ضمن آن از شرکت توسن تکنو به‌عنوان شریک طلایی این شرکت تقدیر شد. این تقدیر با نمایش این متن برای حضار صورت پذیرفت: «خلاق‌ترین و برتری‌طلب‌ترین شریک تجاری؛ شرکتی که روی ترویج راه‌حل‌های جدید GRGBanking تمرکز کرده و بزرگ‌ترین شبکهٔ Techno VTM 800 و Techno BCR را در بازار ایران مستقر کرده است.»

شرکت توسن تکنو نماینده رسمی و انحصاری شرکت جی‌آرجی در حوزه VTM و 5800 در ایران است.

سطح‌بندی شرکای تجاری در این همایش در سه سطح ارزشمند (Valuable)، نقره (Silver) و طلایی (Golden) صورت پذیرفته بود که شرکت توسن تکنو در این میان حائز رتبه طلایی رتبه شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.