راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

محورهای ششمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک مشخص شد

محورهای ششمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با موضوع «بازآفرینی نظام بانکی در عصر ارتباطات نوین» که روزهای ۱۳ و ۱۴ دی‌ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود، مشخص شد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده پولی و بانکی، ابعاد سیاستی و نهادی؛ نقش و جایگاه شبکه بانکی؛ زیرساخت‌های فناوری اطلاعات؛ الزامات بین‌المللی و مدل‌های نوظهور از محورهای ششمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت است.

در بخش ابعاد سیاستی و نهادی به موضوعات نقش و جایگاه بانک مرکزی، نظام اطلاعاتی بانک‌ها، قوانین و مقررات موردنیاز، بازمهندسی نظام پرداخت و بانکداری الکترونیک کشور و استانداردسازی فرآیندهای بانکی پرداخته خواهد شد.

در محور نقش و جایگاه شبکه بانکی به موضوعات پرداخته خواهد شد که ازجمله آن‌ها نقش بانک‌ها در مواجهه با مدل‌های کسب‌وکار نوظهور؛ هوشمند سازی عملیات و خدمات بانکی؛ هم‌افزایی یا واگرایی ذی‌نفعان؛ تبیین جایگاه شرکای تجاری نوظهور؛ مسئولیت اجتماعی در بانکداری؛ مدل‌های مطلوب کسب‌وکار PSPها؛ بازتعریف ساختار مدیریتی و نیروی انسانی در بانک‌ها؛ بازطراحی الگوهای مدیریتی و شیوه‌های اعتبارسنجی مشتریان و غیره هستند.

هوشمند سازی سیستم‌های امنیتی؛ طراحی پلتفرم‌های جدید پرداخت؛ سخت‌افزار و شبکه و شبکه‌های مخابراتی و اپراتورها موضوعات محور زیرساخت‌های فناوری اطلاعات این همایش هستند.

یکی دیگر از محورهای ششمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک، الزامات بین‌المللی است که در این بخش به موضوعاتی مانند تحولات موردنیاز نظارتی و قانون‌گذاری، تطابق با استانداردهای بین‌المللی، کشف تقلب و مبارزه با پول‌شویی و چالش‌ها و فرصت‌های اتصال به نظام‌های پرداخت بین‌المللی پرداخته خواهد شد.

در محور مدل‌های نوظهور نیز به موضوعات فین‌تک (Fintech)، بانکداری اجتماعی و پول‌های دیجیتال پرداخته خواهد شد.

آخرین‌مهلت ارسال چکیده مقالات به دبیرخانه ششمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک روز ۲۶ آبان ماه و آخرین‌مهلت ارسال اصل مقالات نیز روز ۲۲ آذرماه خواهد بود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از نحوه ارسال چکیده مقالات خود می‌توانند به پایگاه اینترنتی www.ebps.ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن‌های 97- 88657395 تماس بگیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.